تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 شهریور 1393 ساعت 16:12

خطر مرگ از بیخ گوش هوشنگ نصیرزاده گذشت!

چند روز پیش هوشنگ نصیرزداه، رییس کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال با هوشیاری از ترفند سارقان جان سالم به در برد.

 

به گزارش آخرین نیوز، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: آخر شب به منزل بازگشتم و دیدم یک ظرف آش در ظرف یکبار مصرف جلوی در منزل گذاشته بودند و من نیز ظرف آش را با اینکه هنوز گرم بود و به کنار دیوار کشاندم و به منزل رفتم نیمه‌های شب متوجه سروصدای زیادی از بیرون شدم اما خیلی به این مساله توجهی نکردم.

صبح روز بعد که از منزل خارج شدم یکی از همسایه‌ها عنوان کرد دیشب دزد می‌خواسته یکی از خانه‌ها را سرقت کند که با هوشیاری صاحبخانه مواجه شده است. بعد از این موضوع متوجه این مساله شدیم که سارقان با آش‌هایی که به درب منزل آورده بودند می‌خواستند از چند خانه سرقت کنند و این سارقان با زیرکی که داشتند این ظرف‌های آش را به چند واحد از ساختمان‌ها پخش کردند و درون این ظروف آش قرص‌های خواب‌آور نیز ریخته بودند تا به راحتی از خانه‌های موردنظرشان سرقت کنند و نکته بسیار بدی از این ظروف آش بدست آمده  این بود که یک مجتمع آپارتمانی تمام واحدهایش از این آش قدری استفاده کرده بودند و به خواب عمیقی فرو رفته بودند و این خواب عمیق این فرصت را به سارقان می‌دهد تا آنها بتوانند این این واحدهای ساختمانی را تخلیه کنند حتی بعد از استفاده بعضی از افراد از این آش قدری آنها را بیهوش کرده و حتی 2 روز بعد از این اتفاق آنها به هوش نیامده بودند و این زنگ خطری است برای اینکه از هر شخصی نذری نگیرید و فقط در صورت شناخت کامل به آن فرد اعتماد کنید.

وی در ادامه بیان کرد: استفاده نذری ثواب دارد ولی باید نذری از افراد شناس بگیریم چرا که افرادی که نذری می‌دهند حتما آدم‌های خیرخواهی نیستند و این موضوع می‌تواند هشداری برای خانواده‌ها باشد.

 

2563 نمایش

نظر دادن