تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 شهریور 1393 ساعت 10:05

ظاهرتان را درست نکنید، بر علیه‌تان حکم صادر می‌کنیم!

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص خالکوبی‌ و موهای نامتعارف برخی از بازیکنان گفت: ما تذکرات لازم را به این بازیکنان می‌دهیم و در صورت عدم توجه و تکرار، بر علیه این بازیکنان رای صادر خواهیم کرد.

 

علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: به طور کلی آرایش و چهره‌نگاری به صورتی که خارج از عرف دینی ما باشد و موجب جریحه‌دار کردن افکار عمومی شود، کمیته اخلاق در این خصوص تذکرات لازم را به این بازیکنان می‌دهد و در صورت عدم توجه و تکرار، در خصوص آنها رای لازم را صادر می‌کند.
 
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: ما سعی می‌کنیم که با تذکر به بازیکنان آنها را هدایت کنیم اما اگر توجهی به تذکرات نکردند آن وقت حکم صادر می‌کنیم.
 
وی درباره اعتراض باشگاه فولاد خوزستان و ایمان موسوی به رای صادر شده تصریح کرد: کمیته استیناف‌ در پاسخ به اعتراض آنها عنوان کرده رای قطعی است و غیر قابل اعتراض بوده و بلافاصله‌ پس از ابلاغ قابل اجرا می‌باشد و اکنون نیز رای در حال اجرا شدن است.
 
محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از اهالی فوتبال که موضوعی در مورد فوتبال را می‌دانند در کمیته اخلاق مطرح کنند و ما هم استقبال می‌کنیم، مطرح کردن موضوعات در رسانه‌ها موجبات ایجاد حاشیه در فوتبال می‌شود.

 

976 نمایش

نظر دادن