تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 شهریور 1393 ساعت 11:06

توقیف خودرو با نماد داعش! + عکس

پلیس عربستان خودرویی را به دلیل به نمایش گذاشتن پرچم و نمادهای گروهک تروریستی داعش که روی شیشه عقب اتومبیل نصب شده بود توقیف و راننده را به مراجع ذیربط تحویل دادند.  

پلیس استان طائف روز گذشته خودرویی را توقیف کرد که راننده اش تصاویر و نمادهای گروهک تروریستی داعش را روی شیشه عقب اتومبیل نصب کرده بود.

بر پایه این گزارش راننده این خودرو ابتدا نمی پذیرفت از خودرویش خارج شود، به همین دلیل نیروهای پلیس با وی برخورد کرده و او را به مراجع ذیربط تحویل دادند.

 

توقیف خودرو با نماد داعش
 

عربستان سعودی به تازگی فعالیتهای تبلیغاتی و رسانه ای گسترده ای را برای موضع گیری علیه گروه تروریستی داعش آغاز کرده است. این فعالیتهای رسانه ای پس از افشای حضور گسترده شهروندان سعودی در صفوف گروه های تروریستی به ویژه داعش و حمایتهای معنوی، مالی، لجستیکی و تبلیغاتی گسترده عربستان از این گروه ها صورت گرفته است.

عربستان، آمریکا و چند کشور دیگر به تازگی ائتلاف جدیدی را با ادعای مبارزه با گروه تروریستی داعش تشکیل داده اند؛ اما پس از مدت کوتاهی اعلام شد که عربستان قصد دارد در چارچوب همین ائتلاف، با هماهنگی آمریکا تروریستها را تحت عنوان "مخالفان میانه رو" در عربستان آموزش و تجهیز و به سوریه اعزام کند. اقدامی که به معنای علنی شدن حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی در سوریه است.

شبکه خبر

5343 نمایش

نظر دادن