تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 شهریور 1393 ساعت 09:58

رد شایعه بمب‌ گذاری در خط 4 مترو تهران

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران ضمن رد شایعه بمب‌گذاری در خط 4 مترو تهران از مسئولین مترو خواست که نسبت به حوادث اخیر در مترو پاسخ روشنی ارائه کنند.

ایسنا: معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران ضمن رد شایعه بمب‌گذاری در خط 4 مترو تهران از مسئولین مترو خواست که نسبت به حوادث اخیر در مترو پاسخ روشنی ارائه کنند.

علی اصغر ناصربخت درباره موضوع آتش‌سوزی در خط 4 مترو تهران گفت: ساعت 20:20 دقیقه امشب در اثر اتصالی سیستم برقی دو واگن قطار در ایستگاه استاد معین، آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و دود متصاعد می‌شود.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه 11 نفر به دلیل دودگرفتگی، دچار مصدومیت شدند و مصدومین به آمبولانس اتوبوسی اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.

معاون فرماندار تهران تصریح کرد: البته در اثر تخلیه مسافران ایستگاه مترو، مقداری مشکل ترافیکی در خیابان آزادی بوجود آمد و مشکل خاص دیگری رخ نداد. به هر حال این حادثه، مقداری مردم را نگران کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر، این دومین حادثه است که در مترو تهران اتفاق می‌افتد و جا دارد مسئولین مترو پاسخ روشنی در ارتباط با این حوادث ارائه کنند و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم شد. در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است ولی از تبعات این حادثه، خروج مردم از مترو و مختل شدن سیستم ترافیکی خیابان آزادی است.

954 نمایش

نظر دادن