تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 شهریور 1393 ساعت 15:30

تقویت‌روحیه داعشی‌ها با روانگردان‌اسرائیلی

فرماندهی پلیس استان دیالی از پیدا کردن آمپول‌های اسرائیلی حاوی مواد مخدر و روان گردان در لانه‌های تکفیری‌های داعش در شمال این استان خبر داد.

فارس: فرماندهی پلیس استان دیالی از پیدا کردن آمپول‌های اسرائیلی حاوی مواد مخدر و روان گردان در لانه‌های تکفیری‌های داعش در شمال این استان خبر داد.

به گزارش «السومریه نیوز»، سرتیپ ستاد «جمیل الشمری» فرماندهی پلیس استان «دیالی» از پیدا شدن آمپولهای اسرائیلی حاوی مواد مخدر در یکی از لانه‌های گروهک تکفیری داعش در «حوض العظیم» در شمال این استان خبر داد و گفت که این آمپول مخدر، عقل را ضایع می‌کند و از سوی عناصر این گروهک برای بالابردن روحیه در درگیری با نیروهای ارتش و داوطلب مردمی در عراق استفاده می‌شود.

شمری در گفت‌وگو با پایگاه خبری سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی مشترک عراقی این آمپول‌های اسرائیلی را در مقرهای تروریست‌های داعش پیدا کرده که  به خاطر تأثیر زیادش بارها از سوی عناصر داعش مورد استفاده قرار گرفته است.

شمری افزود: با توجه به تأثیری  که این آمپول‌ها بر ذهن مصرف کننده دارد و او را تقریبا به ربات تبدیل می‌کند، داعش از این مواد برای تقویت روحیه تروریست‌ها و پیش از انجام عملیات انتحاری استفاده می‌کند.

فرماندهی پلیس استان «دیالی» یاد‌آور شد که وجود این مواد روان گردان اسرائیلی در دسترس داعش پرسش‌های متعددی را درباره گروه‌های حامی تروریست‌ها مطرح می‌کند.

در طول هفته‌های گذشته، نهادهای امنیتی در استان دیالی بارها مواد روان گردان مختلفی را در مقر‌های عناصر داعش کشف کرده بودند.

835 نمایش

نظر دادن