تاریخ انتشار: جمعه, 07 شهریور 1393 ساعت 15:20

سبحانی‌نیا: استیضاح "فانی" تحویل هیات رییسه نشده

با وجود آنکه از یک ماه پیش استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بودند که طرح این استیضاح به هیات رییسه داده شده است اما یک عضو هیات رییسه مجلس از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده و اعلام کرد که چیزی به دست هیات رییسه نرسیده است.

با وجود آنکه از یک ماه پیش استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بودند که طرح این استیضاح به هیات رییسه داده شده است اما یک عضو هیات رییسه مجلس از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دست هیات رییسه نرسیده است.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: این استیضاح هنوز به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تحویل داده نشده است.

وی افزود: هنوز امضا کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش این استیضاح را به ما نداده‌اند و اگر در موضوع استیضاح وزیر جدی هستند باید ابتدا آن را به هیات رییسه تحویل دهند و سپس پیگیر اعلام وصول این استیضاح باشند.

گفتنی است که امضا کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بودند که این استیضاح با بیش از 50 امضا به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

636 نمایش

نظر دادن