تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 مرداد 1393 ساعت 20:23

روحانی: دکتر نجفی مسیر را ادامه دهد

رییس جمهوری در جمع علما ، فضلا و طلاب استان اردبیل با تاکید بر محبوبیت دکتر رضا فرجی دانا در میان دانشگاهیان کشور ، از همگان بویژه دانشجویان، اساتید و صاحبنظران خواست به رای مجلس احترام بگذارند.

ایسنا: حجت الاسلام حسن روحانی گفت: اصل استیضاح یک وزیر طبق قانون اساسی جزو حقوق مجلس شورای اسلامی است و نظر نمایندگان مجلس و رای اکثریت آنان، برای ما محترم است . ریس جمهوری با تاکید بر ضرورت تعامل سه قوا با یکدیگر، تصریح کرد: همه ما نمایندگان ملت هستیم و نباید این گونه امور بین قوا فاصله بیندازند. روحانی اظهارداشت: ما در این کشور اهداف بسیار مهمی پیش رو داریم و در عین حال دشمنان بسیار فراوانی در منطقه حساس ما و جهان اسلام وجود دارند و نباید بخاطر اینگونه مسایل از هم فاصله بگیریم که نخواهیم گرفت.

رییس جمهوری افزود: آقای دکتر رضا فرجی دانا از شخصیت های فرهیخته ، اندیشمند ، صاحبنظر و مدیر بودند و در دوران مدیریتشان بر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تلاش بسیار فراوانی برای گسترش علم، بالا بردن کیفیت و ایجاد و حفظ آرامش در سطح دانشگاه ها ،انجام دادند. روحانی گفت:از آقای دکتر نجفی که او را امروز به عنوان سرپرست وزارتخانه منصوب کردم می خواهم که مسیربالابردن کیفیت در دانشگاهها ، توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش در سطح دانشگاههای کشور را ادامه دهد.

رییس جمهوری با قدردانی مجدد از دکتر فرجی دانا افزود: فرجی دانا جزو وزرایی بود که با اصرار من این مسوولیت را قبول کرد. امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر و راهی که وظیفه ما است انجام وظیفه کنیم.

1154 نمایش

نظر دادن