تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 مرداد 1393 ساعت 10:40

کاربردهای تلویزیون و فواید 20:30 |طنز|


پوریا عالمی در شرق نوشت:

رییس دادگستری لرستان، جعفر بدری، گفت: «صداوسیما مخاطبان خود را از دست داده.»
گفتم: نه کی گفته؟ صداوسیما هنوز هم مخاطب دارد. یکیش خود من. منتها باید بدانی از برنامه‌های تلویزیون چطوری استفاده کنی. و توضیح دادم: ببین من قبلا مغزم را تلویزیون رنده می‌کرد.

الان الوارهای چوب را می‌آورم و می‌گذارم برنامه‌های خبری، در عرض 30‌ثانیه کل چوب رنده شده است. ما می‌توانیم با استفاده از تلویزیون به خودکفایی در تولید خاک‌اره برسیم. بعد 60‌درصد خاک‌اره را تزریق کنیم به برنامه‌های تلویزیون و باقیش را صادر کنیم به دنیا.

از لحاظ پزشکی هم تلویزیون مثمرثمر است. چطوری؟ اینطوری که الان پزشکی دنیا دارد خودش را از بین می‌برد که دوربین کوچولو بسازد بفرستد اندرون بدن. در حالی که برنامه‌های تلویزیون بسیار تومخی عمل می‌کنند و تا نفوذناپذیرترین نقاط مغز و روح آدم را مورد بررسی قرار می‌دهند. چرا ما تلویزیون را به پزشکی پیوند نزنیم و نوبل پزشکی را نبریم؟

همچنین کافی است تلویزیون را ببریم توی حمام و وان را پر آب کنیم. سپس با روشن‌کردن تلویزیون و پخش بیشتر برنامه‌های کمدی و طنز، به‌خصوص اجرای برخی از مجری‌های خنک‌کننده تلویزیون، در عرض 60ثانیه آب داخل وان را تبدیل به یخ کنیم. با این فرمول ما می‌توانیم در صنعت یخ‌سازی در جهان حرف اول و آخر را بزنیم و یخمان تا آب نشده صادر کنیم به جهان. تلویزیون کاربرد مهم دیگری هم دارد که نادیده گرفته شده. بنده الان در خانه جای کولر، تلویزیون روشن می‌کنم و می‌گذارم روی سریال‌ها.

همچین خانه را خنک می‌کند که گاهی مجبور می‌شوم بخاری روشن کنم. از طرفی برنامه 20:30بسیار برنامه آموزنده‌ای است. ببینید 20:30می‌خواهد یکسری را ادب کند. اما ما می‌توانیم با استفاده از الگوی لقمان حکیم با تماشای برخی برنامه‌های 20:30 باادب شویم.

همچنین به نظر من اگر ما از توانایی کسانی که در تلویزیون در کار لکه‌گذاری روی یقه باز بازیگران خارجی هستند استفاده درست کنیم، می‌توانیم در هنر لکه‌گیری جهان شکوفا شویم. حالا که ما لکه‌گذاران کارکشته‌ای در تلویزیون داریم، کافی است از آنان برای پرکردن جاهای خالی دیگر دنیا استفاده کنیم. مثلا می‌توانیم از لکه‌گذاران تلویزیون برای پرکردن چاله‌چوله خیابان‌ها، سوراخ دندان، سوراخ لایه ازن، سوراخ به‌جامانده از فساد اقتصادی و اختلاس‌های سه‌هزارمیلیاردی و... استفاده کنیم.

1004 نمایش

نظر دادن