تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 مرداد 1393 ساعت 17:00

گزارش تکان دهنده وزیر کشور درباره وضعیت اعتیاد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش وزیر کشور در جلسه غیرعلنی صبح امروز در مورد وضعیت اعتیاد در جامعه را تکان‌دهنده توصیف کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای رحمانی فضلی در جلسه غیرعلنی مجلس آماری از تعداد معتادان آقا و خانم،‌ کاهش سن اعتیاد، عوارض اعتیاد و تاثیر آن روی خانواده‌ها و تلاش نیروی انتظامی برای کشف مواد مخدر و شیوه‌های مبارزه با مواد مخدر را خدمت نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: گزارش ارائه شده گزارش تکان‌دهنده‌ای بود و درخواست وزیر کشور این بود که باید تمهیداتی اندیشیده شود که همه مردم نسبت به مقابله با مواد مخدر احساس مسئولیت کنند و در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش فعالیت‌های لازم انجام شود و همه نهادها درگیر این موضوع شوند تا بتوان این بزه اجتماعی را محدود و کنترل کرد.

نقوی حسینی با اشاره به بخش‌هایی از گزارش وزیر کشور خاطرنشان کرد: براساس این گزارش ماده مخدر شیشه بیشترین عوارض را در بین مواد مخدر دارد و خطرات سهمگینی برای فرد مصرف کننده در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: آقای رحمانی فضلی در جلسه غیرعلنی مجلس فیلمی را از فردی که شیشه کشیده بود و پدر و مادر خود را به قتل رسانده بود و یا به نزدیکان خودش تجاوز کرده بود به نمایش گذاشت که صحنه‌های وحشتناکی در آن وجود داشت.

884 نمایش

نظر دادن