تاریخ انتشار: شنبه, 11 مرداد 1393 ساعت 02:39

سیدمحمد خاتمی در صدا و سيما!

درحالي كه سياست «ممنوع التصويري» سيد محمدخاتمي رئيس‌جمهور اسبق ايران پس از اتفاقات سال ۸۸ در صداوسيما اجرايي مي‌شود، سه شنبه شب گذشته تصوير وي از تلويزيون پخش شده است.

به گزارش آخرین نیوز، شنیده شد که درحالي كه سياست «ممنوع التصويري» سيد محمدخاتمي رئيس‌جمهور اسبق ايران پس از اتفاقات سال ۸۸ در صداوسيما اجرايي مي‌شود، سه شنبه شب گذشته تصوير وي از تلويزيون پخش شده است.

در اين اقدام كه طي ۵ سال گذشته بي‌سابقه بود، در مستندي كه در يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني صدا و سيما پخش شد، تصاويري هم از سيد محمد خاتمي رئيس‌جمهور اسبق كشورمان پخش شد.

در اين برنامه مستند كه «عصر خميني (ره) » نام داشت و در شبكه افق پخش شد، صحنه‌اي از اظهارات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفيذ محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور سابق پخش شد كه در بخشي از آن، تصاويري از سيد محمد خاتمي پخش شد.

مشخص نيست اين اقدام عامدانه انجام گرفته يا از دست مديران صداوسيما دررفته است!

پيش از اين، ايام رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري ۹۲ و در فيلم انتخاباتي دكتر حسن روحاني، صحنه‌هايي از سخنراني سيد محمد خاتمي در تلويزيون پخش شده بود.

گرچه پخش اين تصاوير در فيلم تبليغاتي دكتر روحاني با مخالفت صداوسيما مواجه شده بود، اما در ‌‌نهايت مجبور شد اين فيلم انتخاباتي را برخلاف نظر خود، پخش كند.

|به نقل از روزنامه آرمان|

2765 نمایش

نظر دادن