تاریخ انتشار: جمعه, 10 مرداد 1393 ساعت 13:37

قوانین جدید داعش: کفش پاشنه بلند ممنوع!

داعش به دانشگاه موصل قراری اعلام کرد که بر اساس آن دختران از پسران در دانشگاه جدا شده و برخی مطالب درسی تغییر پیدا می کنند، علاوه بر آن کلاس های درس از ابتدای سپتامبر دایر خواهند شد.

به گزارش آخرین نیوز،  داعش اعلام کرد که زمان تحصیل دختران از 9 صبح تا 2 ظهر و زمان تحصیل پسران از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر می باشد.
یکی از مسوولین امنیتی استان کرکوک تاکید کرد که گروه مسلح داعش ،زنی را بعد از رد کردن بیعت با آنان به قتل رساندند.
« ثریا الجبوری» از شهروندان عراقی در کرکوک از پذیرش خلافت ابوبکر البغدادی سر باز زده و به فرزندش که روزی از اعضای بیداری اسلامی بود، اجازه توبه کردن نداد، وی همجنین فرزندش را از داعش فراری داد و در تمام مدت اخیر شهروندان را علیه این گروه تروریستی تحریک می کرد ، همسرش نیز در سال 2007 توسط گروه تروریستی القاعده کشته شد.

قتل زن عراقی بعد از رد جهاد نکاح توسط داعش

رصدخانه حقوق بشر سوریه نیز تصریح کرد که داعش زنان را از استفاده کردن از کفش های پاشنه بلند منع کرد، به این منظور بیانیه ای از سوی مسوولین تکفیری های صادر گردید که علاوه بر آن تصریح کرده است که چشمان زنان برقع پوش نباید دیده شود، عباهای بلند و غیر بدن نما بر تن کنند و از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خوووداری نمایند؛ در غیر این صورت به شدت مجازات خواهند شد.
دست کم 17 نفر از جمله یک نظامی از اهالی الشرقاط در 120 کیلومتری تکریت توسط تکفیری های کشته شدند ، قربانیان تا قبل از این ربوده شده بودند.
مجسمه صلاح الدین در مرکز تکریت توسط تروریست های داعش منفجر گردید ، همچنین تعدادی از ساختمان های دولتی در این شهر را آتش زده و شاخصه های فرهنگی و تمدنی دیگر را نابود کردند.
یکی از منابع خبری در دیالی تصریح کرد که داعش قراری صادر کرده است که به موجب آن تمام دارایی های خانوارهای کردی نابود می گردد ، این قرار توسط دادگاه وابسته به داعش صادر شد .

1697 نمایش

نظر دادن