تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 مرداد 1393 ساعت 11:50

دو داعشی تمام استرالیا را به وحشت انداختند! +عکس

پس از انتشار تصاویر دو تروریست استرالیایی که سرهای پنج شهروند سوری را بریده و به نمایش گذاشتند، وحشت استرالیایی ها از بازگشت این گونه افراد به کشورشان بیشتر شد.

به گزارش شبکه خبر، استرالیا که به تبعیت از طرح احمقانه کمیته ضد تروریسم اتحادیه اروپا، شهروندان اوباش و خطرناک خود را برای سر به نیست شدن به سوریه و عراق فرستاده بود، اکنون به دنبال راهی برای فرو نشاندن وحشت مردم از بازگشت تروریست های پیوسته به داعش است.

دو روز پیش، تروریست های تکفیری با استفاده از خدمات بی نظیری که تویتر و فیسبوک در اختیارشان گذاشته، تصاویر منزجر کننده ای از اقدامات خود در عراق و سوریه را  به نمایش گذاشتند که در تعدادی از آنها، دو تروریست استرالیایی عضو داعش، سرهای چند شهروند سوریه ای را از تن جدا کرده و با به نمایش گذاشتن سرهای بریده شده، عکس یادگاری می گیرند.

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

با انتشار این تصاویر، موجی از خوف و وحشت، ابتدا همسایگان و آشنایان این دو تروریست تکفیری را در بر گرفت و خیلی زود، احساس ناامنی و وحشت از بازگشت تکفیری ها سراسر استرالیا را فرا گرفت.

رسانه های استرالیایی و نشریه دیلی میل انگلیس، بدون اشاره به نام غربی این دو تروریست، گزارش دادند این دو استرالیایی خالد شروف و محمد عمر نام دارند و از چند ماه پیش، پس از مرتبط شدن با مراکز اسلامی که توسط عربستان سعودی راه اندازی شده، به عضویت داعش در آمده و راهی عراق شدند.

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

هر دو این تروریست ها در کشورشان سابقه کیفری دارند و خالد شروف از سال 2004 تا 2009 به جرم جعل سند و کلاهبرداری زندانی بوده است. آنها پس از اشغال موصل توسط داعش، برای انتقال خودروهای سرقت شده شهروندان موصل و نیز، خودروهای بجامانده از ارتش عراق، به سوریه می روند و طبق ادعای خودشان در حمله به یگان 17 ارتش سوریه شرکت می کنند.

مقامات امنیتی استرالیایی پس از دیدن این تصاویر در شبکه های اجتماعی، این دو شخص را شناسایی کرده و گفته اند در صورت بازگشت آنان به استرالیا آنها را باز داشت خواهند کرد.

جورج براندس، دادستان استرالیایی در این باره گفت: این دو فرد وقتی به استرالیا برگردند، 25 سال زندان در انتظارشان خواهند بود.

صدور این حکم، نه به خاطر جنایات آنها در عراق و سوریه و بریدن سر مردم این کشورها، بلکه فقط به این علت است که از وحشت مردم استرالیا کاسته شود و آنها احساس امنیت کنند.

براندس با اشاره به حضور حداقل 150 استرالیایی دیگر در عراق و سوریه، تاکید کرد: این حکم در انتظار تمام کسانی است که از استرالیا رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته اند و در سوریه و عراق می جنگند.

تکفیری اروپایی

این در حالی است که «رابرت ادوارد موسی»، یکی از سرکرده های تکفیری در استرالیا، همچنان آزادانه به تبلیغ برای داعش و جذب نیرو برای اعزام به سرزمین های جهاد! ادامه می دهد و صفحات او در اینترنت نیز فعال است.

«قیصر طراد»، یکی دیگر از وهابیونی است که در استرالیا آزادانه برای شبکه های جذب و اعزام افراد به سوریه و عراق فعالیت می کند و آشکارا در صفحه خود، چگونگی وصل شدن به شبکه ها و سفر به سوریه را شرح داده است.

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

دلیل برخورد  نکردن مقامات امنیتی استرالیا با این افراد به همان پروژه و طرح شکست خورده کمیته ضد تروریسم اتحادیه اروپا باز می گردد.

این کمیته دو سال پیش، با صدور دستورالعملی به تمام اعضای خود توصیه کرد شهروندان ناآرام، مشکوک و خطرناک خود را شناسایی کرده و راه ارتباط آنها با شبکه های وهابی را باز بگذارند. ضمن این که با تسهیل روند خروج این افراد از اروپا، حتی در صورت لزوم با اعطای وام و کمک مالی برای خرید بلیت، سایر شهروندان را از خطر این تروریست های بالقوه در امان نگه دارند.

اروپا امیدوار بود با اعزام اراذل و اوباش خطرناکش به سوریه، دیگر شاهد به رگبار بسته شدن مردم همانند آنچه در نروژ رخ داد، نباشد و شهروندان ماجراجو و خطرناکش در سوریه کشته شوند.

این طرح علاوه بر اروپا در برخی کشورهای دیگر، از جمله امریکا و استرالیا نیز مورد استقبال قرار گرفت و سیل اعزام تروریست ها به سوریه آغاز شد. اما بر خلاف انتظار، طراحان این پروژه، همه این افراد کشته نشدند و اغلب آنها پس از سپری کردن دوره های بمبگذاری و کشتار در مقرهای داعش در اردن و ترکیه، اکنون به عنوان آدمکش های حرفه ای که با لبخند و با خونسردی، سر می برند، با کوله باری از تجربه آماده بازگشت به کشورهای پر از کافرشان هستند.

تکفیری تروریست اروپایی

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

بر اساس تصاویر و گزارش هایی که داعش، با افتخار در تویتر منتشر کرده، تمام اعضای حاضر در درگیری با یگان 17 ارتش سوریه، غیر سوری و به قول خودشان مهاجرین هستند و اغلب آنها حتی نمی توانند عربی صحبت کنند.

آنچه وحشت اروپاییان و کشورهای غربی را بیشتر کرده، این است که اغلب آدمکش های اعزامی به سوریه و عراق، شناسایی نشده اند و بازداشت آنها در صورت بازگشت به کشورشان ممکن نیست.

بر اساس گزارش دیلی میل، از میان تصاویری که داعش در تویتر منتشر کرده، تاکنون 100 هلندی، 70 آمریکایی، 1200 آلمانی که در بینشان زنان هم هستند، 150 استرالیایی و بیشتر از 1500 انگلیسی شناسایی شده اند. این آمار تنها مربوط به تصاویر افرادی است که تصاویر سر بریدن و تیر خلاص زدن خود به مردم سوریه و عراق را با افتخار منتشر کرده اند.

اعضای تکفیری گروهک تروریستی داعش/93/05/07

یر بریدن تکفیری ها

6315 نمایش

نظر دادن