تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 مرداد 1393 ساعت 11:12

مسافران به رودخانه‌های گلستان نزدیک نشوند

سرپرست گروه پیش بینی هواشناسی گلستان از كاهش دما و رگبار و رعد وبرق در روز سه شنبه خبر داد و گفت: آب گرفتگی برخی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده ای در اين روز، دور از انتظار نیست.

رضا رحمان نياپیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران مدیریت بحران استان، با اعلام خطر وقوع سیلاب در رودخانه ها، افزود: با گذر امواج ناپايدار، وزش باد، مواج شدن دريا و افزايش ابر و رگبارهاي پراكنده را از بعد از ظهر سه شنبه در مناطق مختلف استان شاهد خواهيم بود.

وي ادامه داد: در روز سه شنبه كاهش دما بين 3 تا 5 درجه داشتيم كه تا شب انتظار مي رود باز هم دماي هوا كاهش يابد و از غروب چهارشنبه كاهش ابر را در آسمان استان شاهد خواهيم بود.

رحمان نيا با بيان اينكه براي روزهاي پاياني هفته جو نسبتا پايداري را انتظار داريم، افزود: وضعيت هواي استان در روز چهار شنبه قسمتي تا نيمه ابري گاهي رگبارو رعد و برق پراكنده و وزش باد را انتظار داريم.

اين كارشناس هواشناسي با بيان اينكه وضعيت هواي استان در روز پنج شنبه و جمعه به شرايط نسبتا پايداري خواهد رسيد، تصريح كرد: انتظار مي رود در اين روزها هواي استان صاف تا قسمتي ابري گاهي افزايش ابر و ورزش باد را شاهد باشيم.

همچنين در ادامه مديريت بحران استان نيز از هم استاني و مسافران خواست به رودخانه ها و مناطقي كه سابقه سيل دارند نزديك نشوند.

صادقعلي مقدم در خاتمه افزود: مسافرانی که این استان رابرای اقامت و یا رفتن به مشهد انتخاب می کنند، بهتر است مراقب باشند در مناطق پرخطر مانند جنگل ها و مجاورت رودخانه ها اقامت نكنند تا گرفتار سیلاب احتمالی نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

710 نمایش

نظر دادن