تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مرداد 1393 ساعت 09:55

داعش سر یک امام جماعت را برید!

گروه داعش به عملیات تروریستی خود ادامه می دهد و علاوه بر ان اهالی موصل را از برگزاری نماز عید و زیارت قبور منع کرده و شبکه تلویزیونی با نام خود افتتاح نمود، همچنین سر یکی از ائمه دینی مساجد را به دلیل نافرمانی از اوامرشان بریدند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از پایگاه شفقنا عراق، یکی از اعضای شورای موصل «شیخ برهم الطائی» تاکید کرد که گروه تروریستی داعش امام جماعت مسجد در موصل را به دلیل محکوم سازی انفجار در مرقد نبی یونس بریدند.

شیخ عبدالسلام محمد، امام جماعت مسجد نبی یونس از دادن مسجد به گروه داعش خودداری نمود و مهاجرت دادن مسیحیان از موصل را مورد محکومیت قرار داده بود که این مساله خشم تکفیری های داعش را برانگیخت.

یکی از منابع آگاه در نینوی بیان کرد که داعش همچنین اقدام به افتتاح شبکه تلویزیونی در موصل کرده است که اطلاعات و اخبار و اطلاعیه های خود را از طریق آن به مردم می رساند.

مقر شبکه مذکور در ساختمان شهرداری سابق موصل قرار دارد و در آن خطبه های رهبر تروریست ها « ابوبکر البغدادی» به اطلاع همگان می رسد.

علاوه بر آن ، گروه تروریستی داعش شهروندان را از اقامه نماز عید فطر در مسجد موصل  بازداشت و افرادی که  به زیارت قبور  آمده اند را با زور اسلحه  مجبور کرد تا به منازل خود بازگردند.

شهروندان موصل بیان کردند که وضع در این شهر غیر قابل تحمل است و ما در وضع انسانی خیلی بدی هستیم.

داعش در تلاش است تا دانشکده حقوق دانشگاه موصل را تعطیل کرده و در فرصت دیگر ویران سازد ، گروهی از دانشگاهیان در اعتراض به این مساله نامه ای به مسوولین دولتی امور میراث عملی نوشتند و از انان خواستند تا آن از هجوم داعش حفظ نمایند.

یکی از مسوولین امنیتی در استان صلاح الدین تاکید کرد که داعش در درگیری با نیروهای نظامی و پلیس و عشایر بعد از کشتن ان ها، سرهای کشته شدگان را می برد تا کسی نتواند ان ها را بشناسد، بسیاری از جسدهای قربانیان به این شکل توسط نیروهای امنیتی یافت شدند .

تروریست های داعش بر دارایی های ترکمنی ها در موصل مسلط شده و آن ها را به مقرهای دیگرشان در سوریه منتقل  می کنند ، اهالی شهر موصل خواهان دخالت های دولتی و خارجی فوری در این باره شده از سکوت بین اللملی و مطبوعاتی در مورد جرایم داعش انتقاد کردند.

شاهدان بیان کردند که تروریست های داعش شهروندان تکریت را از زیارت مردگان خود به بهانه بدعت بودن منع نمودند ، این مساله باعث ناراحتی شهروندان شد.

3784 نمایش

نظر دادن