تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 ساعت 15:06

کارت پایان خدمت ۱۰۰ بازیکن فوتبال مشکل دارد!

علی کفاشیان درباره مشکلات کارت معافیت و پایان خدمتِ برخی بازیکن لیگ برتر و لیگ یک گفت: تعداد ۱۰۵ مورد درست نیست، اما بعضی از کارت ها را به سازمان نظام وظیفه فرستاده‌ایم که باید آنها نظر دهند و منتظر نتیجه ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال، درباره نحوه مجازات خاطیان گفت: برابر تخلفی که صورت گرفته، تنبیهات به خصوصی داریم، اما ما هنوز مدرک و سندی نداریم که تخلفی صورت گرفته باشد و تصور می‌کنم تا یک هفته دیگر نتیجه بررسی‌ها مشخص شود.

کفاشیان، همچنین درباره رعایت سقف هزینه توسط باشگاه‌ها و نظارت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر آن به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: دیشب در همین مورد ما جلسه‌ای را در هیات رییسه به میزبانی سازمان سازمان لیگ داشتیم و بنا داریم با باشگاه و کسانی که سقف هزینه‌ها را رعایت نکرده و تخلف کرده‌اند برخورد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه برخورد شما چگونه خواهد بود؟ افزود: برخوردهای مختلف بر اساس اتفاقی که می‌افتد داریم. به عنوان مثال، کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد یا از نقل و انتقالات‌شان جلوگیری می‌کنیم، جریمه‌شان می کنیم و موارد دیگری هم وجود دارد. در هر صورت، تخطی از سقف هزینه‌ها، خط قرمز ماست و باید همه رعایت کنند.

932 نمایش

نظر دادن