تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مرداد 1393 ساعت 16:40

شکایت مربی مشهور از همسر سابقش!

مربی مشهوری که ده سال پیش از همسرش جدا شده بود می خواهد فرزندش را از همسرش پس بگیرد اما تاکنون موفق نشده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از جام جم، این مربی مشهور فوتبال چند سال پیش به صورت پنهانی و بدون اطلاع خانواده اش ازدواج کرد که ماحصل این ازدواج دختری است که هم اکنون 10 سال دارد. تولد این دختر در آن زمان جنجال زیادی را در برخی رسانه ها به وجود آورد. یکی از روزنامه های زرد و حاشیه ساز در آن زمان مانور زیادی بر روی این موضوع داد و قصد داشت از این ماجرا برای شکل دادن جریانی علیه این فوتبالیست استفاده کند.

این مربی مشهور و سرشناس آن زمان در حالی از همسر خود جدا شد که فرزندش تازه به دنیا آمده بود. مدتی بعد او مقدمات اقامت دائم همسر و فرزندش را در یکی از کشورهای اروپایی فراهم کرد و پول بسیار زیادی در اختیار همسر سابق خود قرار دارد و علاوه بر آن یک خانه شیک برای او در یک کشور اروپایی خرید. وی برای دیدن دخترش سالی یک بار به این کشور اروپایی می رفت و این دختر نیز به همراه مادرش سالی یک بار به ایران می آمد.

در حالی که سال ها از آن ماجرا گذشته و مربی مشهور در این مدت ازدواج کرده و باز هم صاحب فرزند شده اتفاق عجیبی افتاده است. این مربی درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق همسر سابق این مربی هم پیغام داده برود از طریق شکایت خواسته خود را مطرح کند چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این مربی و همسرش زندگی کند.

جالب است بدانید این مربی در سال های اخیر هرگز نامی از دختر خود در رسانه ها نبرد و بسیاری گمان می کنند فرزند خردسال او که حاصل ازدواج دوم اوست تنها فرزندش به شمار می آید.

در هر حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد، این ماجرا به مطبوعات کشیده می شود یا به طور مسالمت آمیز حل می شود؟!

4187 نمایش

نظر دادن