تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1393 ساعت 16:08

دلواپسی‌های یک احمدی‌نژادی!

در حالي که مذاکرات وين چند روزي است به پايان رسيده و مقامات مسول در پرونده هسته اي از پيشرفت قابل ملاحظه اي در اين مورد خبر مي دهند نزديکان رييس جمهور سابق و برخي اعضاي جبهه پايداري نگاهي متفاوت به ماجرا دارند .

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20140723135352664.jpgمسعودميرکاظمي،عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا از گلايه برخي از نمايندگان مجلس از گزارش وزير امورخارجه درصحن علني مجلس خبر داد و گفت:گزارشي که آقاي ظريف آخر وقت مجلس به نمايندگان ارائه کرد به گونه اي تنظيم شده بود که کسي سوالي نپرسد درحالي که سوالات فراواني براي نمايندگان مطرح بود.

وي افزود:بعضي ازنمايندگان تاکيد داشتند از سخناني که آقاي ظريف مطرح کردند اطلاع داشته اند اما متاسفانه هيات رييسه مجلس جلسه را به گونه اي مديريت نکرد که نمايندگان سوالاتشان را مطرح کنند.

نماينده مردم تهران اظهارداشت:تيم مذاکره کننده از آزاد شدن پول سخن مي گويند درحالي که چنين چيزي نيست و پول در جاي ديگر بلوکه شده است يااينکه گفته مي شود صادرات نفت افزايش پيدا کرده اما چنين چيزي نيست ما در همين خرداد ماه 200هزار بشکه در روز کاهش صادرات نفت داشته ايم .

وي گفت:غرب و آمريکا همچنان به طور جدي تحريم هايشان را عليه ايران ادامه مي دهند درواقع مذاکرات نه تنها در کاهش تحريم ها و فشارهاي بانکي نقشي نداشته بلکه اين مسائل شديدتر شده است.

وزير اسبق نفت خاطرنشان کرد:درحالي که هرروز اطلاعات ريزتري از مساله هسته اي ما به خارج از کشور مي برند اما مي بينيم مذاکرات  هيچ منفعتي براي کشور ما نداشته است بنابراين اين مسائل از سوالات جدي نمايندگان است که متاسفانه فرصت طرح آن فراهم نشد.

وي تاکيد کرد:همانطور که رهبر انقلاب تاکيد داشتند اين مذاکرات نتيجه اي نخواهد داشت البته تقريبا قاطبه نمايندگان مجلس هم همين اعتقاد رادارند اما مانع تيم مذاکره کننده نمي شوند چراکه ما 70درصد مشکلات کشور را نشات گرفته از سوء مديريت مي دانيم که همچنان باقي است .

اين نماينده مجلس اظهار داشت:گزارشات خوبي امروز از دولت به ما نمي رسد درواقع نگاه دولت فقط به مذاکرات است و درراستاي اقتصاد مقاومتي و استحکام دروني اقدامي صورت نمي گيردبه همين دليل است که سال گذشته35درصد رشد هزينه جاري و5درصد افزايش واردات اتفاق افتاده که اين مساله نگران کننده است.

وي گفت:ما اطمينان داريم مذاکرات به نتيجه نمي رسد آمريکا هم بارها اعلام کرده که تحريم ها بالاي 10سال بايد برداشته شود بنابراين بحث هايي مبني براينکه 6يا4ماه ديگرمشکل را حل مي کنيم ساده انگاري است.

1455 نمایش

نظر دادن