تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1393 ساعت 10:38

پایان گروگان‌گیری کودک 3 ساله در شیراز |تصاویر|

کودک 3 ساله ای که توسط آدم رباها ربوده شده و برای آزادی اش 350 میلیون تومان از والدین وی طلب شده بود، با تلاش مامورین آگاهی شیراز آزاد شده و متهمین دستگیر شدند.
پسر بچه سه ساله ای به نام محمد که پنج روز پیش در یکی از روستاهای لارستان استان فارس به گروگان گرفته شده بود، عصر دوشنبه با تلاش مأموران آگاهی فارس از چنگال آدمربایان نجات یافت.

آدم‌ربایان روز 25 تیرماه جاری پس از ربودن محمد، کودک سه ساله لاری در تماس تلفنی از والدینش در ازای رهایی کودکشان درخواست 350 میلیون تومان پول نقد را کرده بودند. در نخستین روز حادثه با مراجعه خانواده محمد به پلیس، پرونده به آگاهی استان فارس انتقال داده شد و در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در طول چند روز گذشته پلیس با انجام تحقیقات مختلف متوجه شد که گروگان به شیراز انتقال داده شده و یک نفر در خنج و چند نفر در شیراز با این موضوع ارتباط دارند.

به گفته گودرزی فرماده انتظامی فارس بالاخره گروگان در خانه ای در خیابان نشاط شیراز ردگیری شد و پلیس با در نظر گرفتن تمام شرایط امنیتی لازم و با تأکید بر لزوم حفظ سلامت گروگان ضمن دستگیری دو نفر از گروگانگیران کودک را از دست آدمریایان آزاد کردند.

عاطفه، دختر دانشجو و محمدصادق از عاملان اصلی و سعید و عامر که همگی میانگین سنی زیر 25 سال را داشته اند عوامل دیگر این گروگانگیری بودند.

خانواده محمد با حضور در دفتر فرمانده انتظامی فارس، فرزند پسر سه ساله ربوده شده خود را پس از پنج روز دوری در آغوش گرفتند. عکس های محمد دهداری عکاس مهر و خبرگزاری ایسنا از پایان این گروگان گیری را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2154 نمایش

نظر دادن