تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 تیر 1393 ساعت 14:32

درگیری های تن به تن در نیرعام و ایرز

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ دو گروه از مبارزان فلسطینی به دو شهرک نیرعام و ایرز در جنوب فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در این منطقه خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، منابع خبری از نفوذ نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین به شهرک صهیونیست نشین «نتیفی هعساراه» و درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند. همزمان  گردان‌ القسام شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین حماس هم از موفقیت خود برای پیاده کردن نیرو پشت خطوط دشمن خبر داد.همچنین گردان‌های القسام اعلام کردند که درگیری بعد از عملیات پیاده کردن نیرو پشت خطوط دشمن ادامه دارد و مبارزان مقاومت یک جیپ رژیم صهیونیستی را در گذرگاه «بیت حانون» منهدم کرده است. همچنین رسانه‌های صهیونیستی از درگیری‌های شدید بین مقاومت و ارتش این رژیم در پایگاه نظامی «ایرز» خبر دادند.
این در حالی است که گردان‌های القسام دیروز یکشنبه، اعلام کرد که 33 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با نیروهای مقاومت، کشته شده‌اند.

 

هچنین القسام اعلام کرد که یک نظامی رژیم صهیونیستی را ربوده است. گردان های قسام در بیانیه خود تاکید کرد که این افسر یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات اخیر خود در شرق محله التفاح به اسارت گرفته است.

مقاومت فلسطین  درگیری را به عمق سرزمینهای اشغالی  کشاند


شمار شهدای فلسطینی حملات دو هفته گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه از پانصد تن گذشت . بیش از سه هزار و 150 تن هم در این حملات زخمی شده اند .
یک روز پس از جنایت هولناک صهیونیست ها در شجائیه غزه ، این منطقه همچنان هدف گلوله باران زمینی و دریائی و بمباران هوائی قرار دارد . از بامداد امروز تاکنون دستکم 40 فلسطینی در بمباران مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیده اند.
شمار شهدای تهاجم امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه صیام در شمال غرب رفح هم به 13 تن افزایش یافت . جنگنده های اف 16 رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه موشک به خانه ای در این منطقه شلیک کردند و با کشتن دستکم 7 کودک جنایتی دیگر رقم زدند . قربانیان همه اعضای یک خانواده بودند .

1653 نمایش

نظر دادن