تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 خرداد 1393 ساعت 09:14

اعلام چگونگی ثبت نام افراد جامانده از یارانه‌ها +فرم

چگونگي ثبت نام افراد جامانده و اصلاح اطلاعات خانوار در استان اعلام شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خراسان رضوي خانواده هايي که تاکنون به هر دليلي موفق به ثبت نام دريافت يارانه  نشده اند، به استثناي افرادي که قصد انصراف از دريافت يارانه نقدي را دارند با پرکردن فرم مربوطه به فرمانداري ها در شهرستان ها مراجعه کنند.

فرماندار مشهد هم عصر ديروز در گفت وگويي زنده با اخبار ساعت ۱۶ شبکه سيماي خراسان رضوي گفت: مهلت ثبت نام افراد جامانده از يارانه ۷ روز است.حسن موحديان افزود: آمار دقيقي از ثبت نام کنندگان در روز اول ندارم.وي ادامه داد: کساني که به هر دليلي موفق به ثبت نام دريافت يارانه نشده اند با پرکردن فرم ذيل به فرمانداري ها مراجعه کنند.

در خور اشاره است، فرم چاپ شده در روزنامه براي ارائه به فرمانداري قابل قبول است. بنابراعلام سازمان هدفمند سازي يارانه ها، کليه هموطناني که در مرحله دوم اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها ثبت نام نموده و به دليل يکي از وقايع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضي انجام اين تغييرات در سامانه رفاهي به نشاني www.refahi.ir بوده مي توانند از ديروزضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پليس به علاوه 10 نسبت به ثبت تغييرات مزبور اقدام کنند.

7002 نمایش

نظر دادن