تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 13:52

تماس تلفنی جمعی از زندانیان بند 350 اوین با خانواده‌هایشان

تمامی این اخبار کذب است و هیچ کس در این بازرسی نوبتی مجروح نشد که به بیمارستان منتقل شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: در بازرسی‌ای که از بند 350 بازداشتگاه اوین در روزهای اخیر انجام شد هیچگونه درگیری صورت نگرفت و فرد یا افرادی برخلاف شایعات مطرح شده مجروح و به بیمارستان منتقل نشد‌ه‌اند.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: همان طور که پیش از این گفتم هیچگونه درگیری در بند 350 بازداشتگاه اوین رخ نداد و تنها یک بازرسی نوبتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خبر درگیری میان زندانیان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ‌هایی است که جبهه معاند نظام انجام می‌دهد.

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به انتشار خبری مبنی بر انتقال تعدادی از زندانیان به بیمارستان گفت: تمامی این اخبار کذب است و هیچ کس در این بازرسی نوبتی مجروح نشد که به بیمارستان منتقل شود.

اسماعیلی گفت: تمامی صحبت‌هایی که در رابطه با بازرسی نوبتی در بند 350 در رسانه‌های خارجی عنوان شد تبلیغات ساختگی است که سعی دارند با این تبلیغات چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زندانیان بند 350 می‌توانند با خانواده‌های خود ملاقات داشته باشند؟ گفت: جمعی از این افراد شب گذشته با خانواده‌هایشان تلفنی صحبت کردند، البته انجام ملاقات ضوابط خاصی دارد که طبق آن ضوابط و مقررات اقدامات لازم در این راستا انجام می‌شود.

777 نمایش

نظر دادن