تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 10:12

آخرين خبرها از تمرينات تيم ملی در آفريقاي جنوبی؛ اردوی کسل کننده

سومين روز از تمرينات تيم ملي فوتبال ايران در آفريقاي جنوبي برگزار شد.

در اين تمرين ملي پوشان دو ساعت به تمرينات بدنسازي پرداختند.
در مجموع اردوي تيم ملي با اين تعداد بازيکنان به يک اردوي کسل کننده تبديل شده است.
تمرين عصر تيم ملي بيشتر به مرور کارهاي تاکتيکي و کار با توپ اختصاص داشت.در اين تمرينات آمادگي خلعتبري و خانزاده چشمگير بود به طوري که بارها مورد تشويق کادر فني و کارلوس کي روش قرار گرفتند.


خط خوردن بازيکنان سپاهان از تيم ملي همچنان سوزه تمرينات تيم ملي است.در حالي که اين روزها مسئولين فدراسيون فوتبال از بازگشت بازيکنان ملي پوش سپاهان به تيم ملي خبر مي دهند ولي کارلوس کي روش همچنان بر تصميم خود پافشاري مي کند و حضور بازيکنان سپاهان در تيم ملي را منتفي مي داند.
 برونو دستيار برزيلي کارلوس کي روش نيز به جمع ملي پوشان در اردوي افريقاي جنوبي پيوست تا در کنار کادر فني تمرينات ملي پوشان را زيرنظر داشته باشد.
کارلوس کي روش همچنان از عدم حضور کامل بازيکنان در اردوي آفريقاي جنوبي ناراحت است و طي سخنان کوتاهي گفت: اردوي آفريقاي جنوبي براي ما بسيار مهم است چون بازي اول ما در جام جهاني با يک تيم آفريقايي است و به همين دليل بايد زودتر به آفريقا مي‌آمديم تا با شرايط اين گونه کشورها بيشتر آشنا شويم و اي کاش اين سفر با شکل و شمايل بهتري برگزار مي‌شد.


وي در مورد سوالي مبني بر اينکه آيا حق را به باشگاههايي که براي بازيهاي اسيايي ملي پوشانشان را نياز داشتند نمي دهيد گفت: تيم ملي در بين مردم جايگاه خاص خودش را دارد و به همين دليل بايد در آستانه جام جهاني با شرايط بهتري کار را آغاز مي‌کرديم.
کي روش در مورد دليل بيشتر بودن تمرينات بدنسازي در اردوي آفريقا گفت:بازيکنان ايراني حاضر در ليگ ايران به نسبت بازيکنان کشورهاي اروپايي از دوندگي و قدرت بدني کمتري برخوردار هستند و به همين علت بايد روي اين موضوع به صورت ويژه کار کنيم تا آنها نيز به يک استاندارد بالا برسند.

1243 نمایش

نظر دادن