تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 فروردين 1393 ساعت 16:05

یکی از وزرای نفت احمدی‌نژاد از شیخ امارت پول گرفته است!

مسئول تشکیلات «هما»؛ مرکز هماهنگی هواداران احمدی نژاد می گوید: اگر احمدی نژاد احساس کند که شرایط کشور بحرانی است، سکوت خود را خواهد شکست.

داوری: منظور زنگنه از وزیری که از شیخ امارات پول گرفته یکی از وزرای نفت دولت سابق است/ شرایط کشور بحرانی شود، احمدی‌نژاد سکوتش را می‌شکند/ احمدی‌نژاد دو به یک پیروز قطعی انتخابات 96 است

عبدالرضا داوری مشاور وزیر کشور دولت دهم و از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی که اخیرا مسئول تشکیلات «هما» مرکز هماهنگی هواداران احمدی نژاد شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز در مورد سخنان مطرح شده در مورد دریافت پول توسط یکی از وزرای دولت احمدی نژاد از شیخ امارات در صحن علنی مجلس گفت: در مورد ادعای آقای زنگنه، اطلاعی ندارم و تنها می‌‌دانم که فرد مورد نظر آقای زنگنه یکی از وزرای نفت دولت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: این روزها اتهام زدن به دولت گذشته، نقل، محافل کشور است و هرکسی در هرجایی به انتقاد از سیاست‌های دولت احمدی نژاد می‌پردزاد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد احتمال بازگشت محمود احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور گفت: حضور رئیس جمهور پیشین ایران در فضای عمومی یک امر بدیهی است و ایشان بعد از پایان مسئولیت رابطه خود را با مردم حفظ کرده است.

داوری خاطر نشان کرد: حضور احمدی نژاد در مجامع عمومی مانند، مراسم ختم و یا راهیان نور، باعث شده است تا رسانه‌ها با توجه به اینکه اخبار ایشان جز پر مخاطبت ترین خبرها رسانه‌هاست، این رفتار رئیس جمهور پیشین را به حضور در صحنه سیاسی کشور تشبیه می‌کنند.

مدیر مسئول سابق روزنامه شهروند ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که بنده دارم، ایشان قصد حضور در صحنه سیاسی کشور را آنگونه رسانه‌ها می‌گویند ندارد.

وی با تایید سخنان جوانفکر در مورد پیروزی قطعی احمدی نژاد در صورت حضور در انتخابات سال 96 تصریح کرد: با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده محمود احمدی نژاد محبوب ترین چهره سیاسی کشور است. ایشان اگر در عرصه رقابت وارد شود دو به یک، پیروزی قطعی انتخابات خواهد بود.

قائم مقام سابق مدیرعامل ایرنا ادامه داد: احمدی نژاد با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد و شناخت مناسبات موجود در کشور، نمی تواند در مورد مسائل کشور به ویژه مناسبات غیرعادلانه بی تفاوت باشد.

معاون سابق وزیر کشور علت سکوت احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی و داخلی کشور را تفاوت وزن موضع گیری‌های او با دیگر مقامات سیاسی ایران دانست و گفت: با توجه به جایگاه احمدی نژاد در عرصه بین المللی، هر اظهار نظر ایشان می‌تواند بر سیاست‌ها کلان دولت یازدهم تاثیر گذار باشد. ایشان از ورود به جزئیات واظهار نظر در مورد مصادیق پرهیز دارند و تاکنون در هر مراسمی سخن گفتند، از آرمان‌ها و اهداف پیش روی کشور سخن به میان آورده‌اند.

داوری خاطر نشان کرد: احمدی نژاد اگر به این نتیحه برسد که حقوق مردم خدشه دار شده است حتما این سکوت را خواهد شکست.

وی در پایان خاطر نشان کرد که از ابتدا نیز یارانه دریافت نمی‌کرده است و دراین دوره نیز ثبت نام نکرده است.

1493 نمایش

نظر دادن