تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 آبان 1392 ساعت 18:32

آقای رویانیان! مملکت صاحب دارد، نیاز نیست لباس‌ پلیسی و چکمه‌هایتان را بپوشید!

نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعاهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: آقای رویانیان! ممکلت صاحب دارد و نیاز نیست شما لباس‌های پلیسی‌تان را به تن کنید و چکمه‌هایتان را بپوشید! فقط بهتر است بی‌جهت کسی را متهم نکنید.

سیدهادی آیت‌اللهی در واکنش به ادعاهای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته است " اگر قهرمانی به داوری فوتبال بازگردد کاری می‌کند که در تاریخ ماندگار شود و در پرونده قهرمانی پای خیلی‌ها گیر است" در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: معتقدم این‌گونه اظهارات و رفتارها در آستانه بازی تیم ملی مقابل لبنان و پس از پیروزی قاطع مقابل تایلند، ضمن تحت تاثیر قرار دادن شیرینی این برد، مردم را هم دل‌نگران می‌کند. رویانیان در مصاحبه‌اش با ایسنا و یک خبرگزاری دیگر مسوولان فدراسیون را متهم کرده و مدعی شده که محسن قهرمانی گفته "اگر محکوم شوم، خیلی‌ها را با خود می‌برم" و بنابراین پای خیلی‌ها گیر است!

** آقای رویانیان! این مملکت صاحب دارد؛ نیازی نیست لباس پلیسی بپوشید و چکمه‌هایتان را پا کنید!

وی افزود: متاسفانه رویانیان هچنین مدعی شده " شاید مجبور شوم لباس پلیسی‌ام را دوباره بپوشم و در قالب یک پایگاه خصوصی در فوتبال به مردم خدمت کنم! " اما ایشان قبل از هر چیزی خودش پیش‌داوری کرده و مسوولان فدراسیون را متهم کرده است که این اتهام‌ها به لحاظ حقوقی پیگیرد قانونی دارد. رویانیان که گفته مجبورم لباس پلیسی‌ام را بپوشم، بهتر است بداند این مملکت صاحب دارد و صاحبش حضرت صاحب‌الزمان (عج) است. این مملکت رهبر و ولی فقیه دارد، این مملکت 20 میلیون بسیجی و صدها هزار سرباز گمنام امام زمان (عج) دارد، پس نیاز نیست شما لباس پلیسی‌ به تن کنید! نیاز نیست چکمه‌هایتان را بپوشید! ما از گذشته یاد گرفتیم که رسم نوکری مردم و پاسخگو بودن به آنها در گرو حفظ شأن و حرمت آنهاست.

** آقای رویانیان! مردم صاحب شرافتند پس بی‌جهت کسی را متهم نکنید

نایب‌رییس اول فدراسیون خطاب به رویانیان گفت: همه مردم صاحب شرافتند و هیچ کسی نباید به خودش اجازه دهد بی‌جهت همه را متهم کند. پیش‌داوری قبل از اثبات جرم خودش تخلف است. این پرونده حدود 130 تا 140 صفحه دارد که چندین مرتبه مورد بررسی قرار گرفته است. ما پرونده را دوشنبه (دیروز) به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع دادیم تا روال قانونی‌اش را طی کند. تمام افراد قید شده در پرونده متهم هستند نه محکوم! پس باید همه افراد داخل پرونده را با یک چشم و به عنوان متهم نگاه کرد. بهتر بود رویانیان قبل از بیان این صحبت‌ها، در فدراسیون حضور پیدا می‌کرد و اطلاعات می‌گرفت نه آنکه همه را با یک چوب براند، نه اینکه بی‌جهت بگوید پای فدراسیون هم در این پرونده گیر است!

** آقای رویانیان! خیلی‌ها با لباس سفید به ورزش می‌آیند و شانس بیاورند با لباس مشکی خارج می‌شوند!

وی افزود: رویانیان اگر خیلی به مسایل پیرامونی‌اش حساس است، مشکلات درون باشگاه خودش را حل کند. من با تجربه بیش از 40 سال حضور در ورزش به ایشان می‌گویم سال‌هاست خیلی‌ها با لباس سفید وارد ورزش شده و اگر خیلی شانس بیاورند با لباس مشکلی از آن خارج می‌شوند؛ حال ما دوست داریم رویانیان را همیشه با لباس سفید ببینیم.

** پیش‌بینی می‌کنم کمیته انضباطی در چهار، پنج روز آینده به جمع‌بندی نهایی برسد

آیت‌اللهی با بیان اینکه هیچ وقت و در مصاحبه با هیچ رسانه‌ای نگفته رای پرونده دوشنبه (دیروز) اعلام می‌شود، درباره آخرین وضعیت آن به ایسنا گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم پس از مطالعه پرونده در صورت نیاز آن را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم. در حال حاضر پرونده به این کمیته رفته و باید صبر کنیم و منتظر بررسی‌ها و رسیدگی‌های پنج نفر قاضی حاضر در کمیته باشیم تا ان‌شاءالله آرای منصفانه و شایسته‌ای برای آن صادر شود. پیش‌بینی می‌کنم طی چهار، پنج روز آینده کمیته انضباطی هم به جمع‌بندی نهایی درباره پرونده برسد.

6059 نمایش

نظر دادن