تاریخ انتشار: شنبه, 31 فروردين 1392 ساعت 12:37

رونمایی از بیسیم فدک با شعاع ۳۶۰درجه، لانچر چهار و شبیه‌ ساز تانکT۷۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش از " بیسیم دستی فدک " ، طراحی و ساخت لانچر چهار موشکی سهند ۳ (سهیل) و شبیه‌ ساز تانک T ۷۲رونمایی کرد.

صبح امروز شنبه از سه دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش به مناسبت هفته ارتش  رونمایی شد.رونمایی از بیسیم فدک با شعاع ۳۶۰درجه، لانچر چهار و شبیه‌ ساز تانکT۷۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مراسم که با حضور امیر پوردستان صورت گرفت، از " بیسیم دستی فدک " ، طراحی و ساخت لانچر چهار  موشکی سهند 3 (سهیل) و شبیه‌ ساز تانک  T 72رونمایی شد. بیسیم دستی فدک با دو باند مجزا پایداری فرکانس ، با شعاع پوشش آنتن 360 درجه عظیم‌ ترین دستاوردهای نیروی زمینی است.

از دیگر ویژگی‌ های این بیسیم مختل نشدن توسط تکنیک کد جمر خاص ، تشخیص و اطمینان از هویت گوشی تماس گیرنده ، مدت کار بیسیم با یک باتری در 10 ساعت و عدم امکان ورود کاربران تعریف نشده است.

سامانه سهیل نیز با هدف افزایش احتمال اثبات و کاهش زمان عکس‌العمل در ردیابی و درگیری با اهداف هوایی نیروی مهاجم ساخته شده است.

این سامانه ، علاوه بر ایجاد قابلیت تولید لانچرهای چند تایی، اجرایی کردن سیاست‌های پدافند هوایی در تلفیق چوب با موشک را مقدور خواهد ساخت.

شبیه‌سازتانک T72 نیز با قابلیت شبکه‌ای شدن و ایجاد محیط مجازی جهت آموزش هم‌ زمان 3 نفر خدمه تانک T72 قابلیت شبیه‌سازی در شب و روز و کلیه شرایط آب و هوایی را نیز دارد.

این شبیه همچنین قابلیت شبیه‌سازی شلیک توپ اصلی، تیربار 7/12 و 62/7 میلیمتری و کنترل آتش در کلیه سامانه‌های تانک را دارد.

2273 نمایش

نظر دادن