تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 دی 1394 ساعت 08:00

روایت جهانگیری از طنز اهدای نشان‌های دولتی در دولت قبل: دور یک میز می‌نشستند و به هم رای می‌دادند!

متاسفانه در دوره‌ای آنچنان در این زمینه عمل می‌شد که طنزهای تاریخی در این‌باره مطرح شد. در آن دوره عده‌‌ای دور یک میز می نشستند و با رای دادن به یکدیگر به هم نشان اعطاء می‌کردند.

به گزارش «آخرین نیوز»، جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری دیروز در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم تقدیر و معرفی افراد در حوزه‌های مختلف،‌ گفت: متاسفانه گاهی اوقات معرفی نمونه‌ها آنطور که باید باشد انجام نمی‌گیرد و اثربخشی‌های لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی گفته شده که دولت‌ها می‌توانند «نشان» بدهند و افراد را با نشان نمونه معرفی کنند، اظهار کرد: چنانچه این اصل از قانون اساسی به خوبی معرفی شود و در جامعه مورد پذیرش قرار بگیرد، کسانی که نشان دریافت می‌کنند به عنوان الگوهای موفقیت می‌توانند اثربخشی داشته باشند. الگوها زمانی که به درستی انتخاب و معرفی می‌شوند قطعاً حرکت‌آفرین خواهند بود.

جهانگیری با انتقاد از اعطای برخی نشان‌ها در گذشته، اظهار کرد: متاسفانه در دوره‌ای آنچنان در این زمینه عمل می‌شد که طنزهای تاریخی در این‌باره مطرح شد. در آن دوره عده‌‌ای دور یک میز می نشستند و با رای دادن به یکدیگر به هم نشان اعطاء می‌کردند.

 

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

488 نمایش

نظر دادن