تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آذر 1395 ساعت 15:09

انتقاد از رئیس قوه قضائیه روی آنتن زنده توسط کارشناس مذهبی

حجت الاسلام سیدحسین حسینی قمی کارشناس برنامه"سمت خدا" که دقایقی پیش از شبکه ۳ پخش شد به انتقاد از قوه قضاییه و آیت الله آملی لاریجانی پرداخت.

به گزارش 24 آنلاین، حجت الاسلام سیدحسین حسینی قمی کارشناس برنامه"سمت خدا" که دقایقی پیش از شبکه ۳ پخش شد به انتقاد از قوه قضاییه و آیت الله آملی لاریجانی پرداخت.

وی در بخشی از اظهاراتش که به لزوم کاهش تعداد زندانیان اختصاص داشت به نقل از یک قاضی باسابقه دادگستری گفت صدورحکم حبس دست قاضی است و قضات می توانند از مجازاتهای جایگزین برای محکومان استفاده کنند. حسینی قمی با استناد به اظهارات قاضی مزبور گفت در دادگاهها باید به وضعیت افرادی که می خواهند به زندان محکوم شوند توجه شود. از جمله اینکه:آیا محکوم متاهل است یا مجرد؟فرزند دارد یا ندارد؟وضع معیشتی اش چگونه است؟اثر زندانی شدن فرد بر عواطف بستگانش چقدر است و دست آخر اینکه آیا فردی که زندانی می شود تاثیر مثبت از زندان می گیرد یا در آنجا جرایم بیشتری یاد می گیرد.

کارشناس برنامه "سمت خدا" افزود:اگر تدبیر کافی وجود داشته باشد در کشور کمبود قاضی وجود ندارد.

حجت الاسلام حسینی قمی در پایان مطالب خود گفت من خدمت رئیس محترم قوه قضاییه ارادت دارم اما انتظار این است وقتی ایشان سخنرانی می کند بگوید فلان مشکل قضایی حل شده، نه اینکه به برجام و مسائل سیاسی بپردازد. در آن زمینه ها دولت و نیروهای مسلح بیدارند و به وظیفه شان عمل می کنند.

1512 نمایش

نظر دادن