تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آذر 1395 ساعت 11:20

وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد: اگر تحریم هستیم چرا این همه خودرو آخرین مدل در خیابان‌های تهران است

وزیر سابق اطلاعات نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها را نشان دهنده قدرت و نفوذ ایران در منطقه و دنیا دانست.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی قم طی سخنانی اظهار داشت: وقتی آمریکا از نقض برجام حرفی که می زند در حقیقت این امر نشان از وحشت آن‌ها از ایران دارد.

وی گفت: امروز دنیای استکبار از موشک‌های ایران هراس دارد و می‌دانند موشک‌های ایرانی آنها را هدف گرفته و این در حالی است که در دوران جنگ قادر به ساخت سیم خاردار هم نبودیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌های امروز قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست، افزود: شهید تهرانی مقدم با ترفندهایی از دوران جنگ تا همین اواخر در عرصه ساخت موشک فعالیت‌های چشمگیری داشت و به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

وی ادامه داد: برای به دست آوردن این امنیت امروز هزینه‌های زیادی داده شده است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به مشکلات دوران دفاع مقدس و تجهیز دشمن، بیان داشت: در جنگ وقتی گردان عراقی می‌خواست وارد خط شود با ضدگلوله می‌آمدند اما رزمندگان ما با وانت به خط می‌رفتند و در مسیر برخی از آنها به شهادت می‌رسیدند.

وی گفت: قدرت موشکی که ایران بدست آورده منافع استکبار را به خطر انداخته است و خودشان نیز به این امر معترف‌ هستند.

تنها ۳۰ درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها باز می‌گردد

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه برخی امروز در کشور با کمال تأسف چشمشان آن طرف مرزها است، افزود: تنها ۳۰ درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها باز می‌گردد و ما بقی آن ربطی به تحریم‌ها ندارد و مربوط به نحوه مدیریت است.

وی ادامه داد: امروز می گویند تحریم هستیم اما شاهد حضور خودروهای آخرین مدل در خیابان‌های تهران هستیم که باید پرسید که این‌ها از کجا می‌آید و همین الان تعداد زیادی خودروی آمریکایی در گمرک برای ترخیص وجود دارد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه باید در تاریخ تعقل کرد و از آن درس گرفت، افزود: از روحیات و رفتارهای افراد در تاریخ باید درس گرفت.

وی موضوع نفوذ را مهم برشمرد و گفت: نفود برنامه‌اش این است که بر روی یک نفر سرمایه گذاری می‌کند تا در دید مردم مثبت جلوه کند و بعد از همین طریق مقاصد خود را اعمال کند و یهودیان نیز از صدر اسلام تا کنون با کار نفوذ به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

حرکت اربعین به دنیای کفر و شرک پیام حماسی می‌دهد

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، گفت: حرکت اربعین به دنیای کفر و شرک پیام حماسی می‌دهد و دشمن هم طراحی‌های خود را دنبال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها، افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام بارها هشدار دادند که به دشمن تکیه و اعتماد نکنید هر چند که ما اهل مذاکره هستیم.

حجت الاسلام مصلحی افزود: متن برجام به فارسی ترجمه شده است ولی خیلی‌ها آن را نخوانده‌اند و محال است کسی آن را بخواند و احساس ذلت و سرافکندگی نکند.

وی بیان داشت: طی یک سال اخیر کنگره آمریکا ۸۳ مصوبه جدید برای تحریم‌ها داشته است و باید پرسید اگر مذاکره شده چرا این وضع ادامه دارد.

وزیر سابق اطلاعات افزود: چرا برخی‌ ولایت مداری خود را ثابت نمی‌کنند و همچنان چشم به آن طرف دارند و البته این اوضاع در صدر اسلام هم وجود داشته است.

نظام سرمایه‌داری آمریکا در حال سقوط است

وی عنوان کرد: بسیاری از حرف‌هایی که جناح‌های مختلف در آمریکا می‌زنند طراحی شده است تا از سقوط رهایی یابند و دیدیم در ایام انتخابات، ترامپ بدترین سخنان را به زبان می‌آورد.

حجت الاسلام مصلحی گفت: اسراری که کاندیداها در ایام انتخابات فاش کردند طراحی شده بود و نشان از سقوط نظام سرمایه‌داری آمریکا دارد.

وی تصریح کرد: امروز همه غربی‌ها و دست نشانده‌های آن‌ها تجهیزات خود را به میدان آوردند تا دولت سوریه را از میان بردارند اما امروز حرف ایران و انقلاب اسلامی به کرسی نشسته است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه باید در مسائل اقتصادی مدیریت کرد، افزود: بودجه جاری کشور در این سال‌های اخیر چند برابر شده و این نشان دهنده مشکل‌دار بودن مدیریت کشور است.

865 نمایش

نظر دادن