تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 آذر 1395 ساعت 10:00

میزان دارایی کابینه احتمالی ترامپ!

روزنامه «واشنگتن پست» با انجام یک برآورد بر روی دارایی اعضای احتمالی کابینه «دونالد ترامپ» به این نتیجه رسید که ثروت آنها برابر با تولید ناخالص داخلی ۱۰۰ کشور ا ست.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری  «کوارتز»، روزنامه «واشنگتن پست» با بررسی دارایی های اعضای کابینه احتمالی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور منتخب آمریکا به یک نتیجه باور نکردنی رسید.

بر اساس تحقیق انجام گرفته بر روی دارایی اعضای کابینه احتمالی «ترامپ» می توان به این نتیجه رسید که مجموع دارایی های آنها معادل  رشد تولید ناخالص داخلی یکصد کشور جهان در سال ۲۱۰۵ میلادی است.

در برآورد اولیه مشخص شد که مجموع ثروت اعضای میلیاردر کابینه احتمالی «دونالد ترامپ» ۳۵ میلیارد دلار است که از این مقدار، ۱۰ میلیارد دلار به «دونالد ترامپ» تعلق دارد.

همچنین ثروت خانواده «بتسی دیواس»، وزیر احتمالی آموزش دولت «ترامپ» ۵.۱ میلیارد دلار است که با احتساب دارایی های دونالد «ترامپ»، چیزی معادل تولید ناخالص داخلی ۷۹ کشور مانند موزامبیک با جمعیت ۲۸ میلیون نفر است.

 در همین حال ثروت «هارولد هام» وزیر احتمالی انرژی کابینه «دونالد ترامپ» هم ۱۴.۹ میلیارد دلار، و دارایی «ویلبر راس»، وزیر احتمالی تجارت نیز ۲.۹ میلیارد دلار برآورد شده است.

بر همین اساس مجموع دارایی های اعضای احتمالی کابینه ترامپ از دارایی نفتی بحرین که ۳۲.۲ میلیارد دلار گزارش شده، تجاوز می کند.

646 نمایش

نظر دادن