خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 1201
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1395 ساعت 13:19

صادقی: مصونیت نماینده مصونیت مردم است/تاکنون احضاریه ای به دستم نرسیده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تاکنون هیچ احضاریه ای به من ابلاغ نشده است، گفت: مصونیت نماینده مردم در واقع مصونیت مردم است.

محمود صادقی امروز - سه شنبه- در جدیدترین پست توئیترش نوشت: برخلاف اظهارات دادستان تهران، تاکنون هیچ احضاریه ای به اینجانب ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: مصونیت پارلمانی تبعیض نیست، مصونیت نماینده مردم در واقع مصونیت مردم است.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها یکشنبه شب از مراجعه ضابطان قضایی برای بازداشت محمود صادقی نماینده تهران از مقابل منزلش خبر دادند.

پس از اعلام این خبر، جمعی از هواداران وی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مقابل منزل صادقی خواستار بازداشت نکردن وی شدند که پس از اعلام خبر انصراف مأموران از بازداشت رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی این تجمع پایان یافت.

این نماینده مجلس صبح سه شنبه در پیام صوتی خود با تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر خاتم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ضمن انتقاد از اقدام انجام شده درباره دستگیری وی، گفته است: از همه دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارم با عمل به قانون از بهانه دادن به فرصت طلبان و دشمنان این مرز و بوم جلوگیری کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: بی تردید پیشرفت، اقتدار و حفظ امنیت بی نظیر کشور در گروی عمل به قانون و حفظ آرامش، اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم و مسئولین است.

این در حالی است که صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در پست توئیترش نوشت که با پیگیری مسئولان حکم جلب اینجانب منتفی شد.

وی افزود: قرار شد موضوع مطابق قانون، با اعلام به مجلس طبق نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دنبال شود.

وی ادامه داد: فشارها هیچ خللی در عزم و اراده اینجانب و دیگر نمایندگان در تلاش برای شفافیت و مبارزه با فساد در تمام دستگاه ها ایجاد نخواهد کرد.

815 نمایش

نظر دادن