تاریخ انتشار: جمعه, 28 آبان 1395 ساعت 10:32

اعتراض رسمی ایران به باتلاق عبدالرحمن

فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً نسبت به حاشیه‌های دیدار برابر سوریه اعتراض کرد و پاسخگویی این نهاد فوتبالی را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که با میزبانی مالزی برگزار شد، دارای حاشیه‌های فراوانی بود، به گونه‌ای که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بارها با انتقاد از شرایط برگزاری این دیدار خواستار پاسخگویی رسمی ناظر بازی و مسئولان AFC شده بود.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه

دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که زمین برگزاری این مسابقه از حداقل استانداردهای روز فوتبال محروم بود و علاوه بر آن شرایط آب و هوایی نیز به گونه‌ای پیش رفت که چمن غیرقابل استفاده ورزشگاه عبدالرحمن به باتلاقی تبدیل شده بود که امکان انجام یک بازی فوتبال در آن غیرممکن بود.

فدراسیون فوتبال ایران پس از برگزاری این دیدار و به جهت اعتراض به شرایط برگزاری این دیدار، طی نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار توضیح AFC درخصوص شرایط برگزاری این مسابقه شده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تایید انجام این مکاتبه، تاکید کرد که فدراسیون فوتبال ایران حتی پیش از برگزاری این دیدار با پیش‌بینی احتمال ایجاد شرایط نامساعد برای این مسابقه نگرانی خود را به مسئولان برگزاری بازی و دبیرکل کنفدارسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود.

فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌اش به دبیرکل AFC با اعلام قابل پیش‌بینی بودن شرایط آب و هوایی مالزی، خواستار توضیح درباره دلایل انتخاب ورزشگاه عبدالرحمن برای دیدار تیم ملی ایران با سوریه شده است.

هم‌چنین فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته تا با اتخاذ تدابیری از تکرار اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری شود.

1266 نمایش

نظر دادن