تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آبان 1395 ساعت 10:19

خبرگزاری قوه قضاییه: رحیمی در خانه نبوده؛ در اوین بوده +سند

برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.

به گزارش آخرین نیوز، خبرگزاری میزان نوشت:

چند روز قبل بود که برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.

پشت پرده خبر حضور رحیمی در منزل

قصه از آنجایی شروع شد که برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی به نقل از یک خبرگزاری دولتی خبر فوق را بازنشر دادند؛ با مراجعه به خبر متوجه می شویم که این خبر صرفا از توئیت نامشخصی با عنوان مامور سرشماری، تهیه شده است و هنوز قصد صاحب این اکانت ناشناخته مشخص نیست که آیا نیت سوئی داشته یا به قصد شوخی این کار را کرده است.

این توئیت مدعی شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه بسر می‌برد و هنگامی که برای سرشماری به درب منزل وی رفته است، خودش در خانه را باز کرده است.

 

چه کسی درب منزل رحیمی را روی مامور سرشماری قلابی باز کرد؟

 

 

پس از  انتشار این توئیت بود که علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار ضمن تکذیب این خبر گفت: با مامور شایعه پراکن برخورد می‌کنیم.

پیگیری‌های خبرنگار ما نیز حاکی از حضور محمدرضا رحیمی در زندان اوین است و در این زمینه یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، خبر عدم حضور معاون اول رئیس جمهور سابق در زندان اوین را تکذیب کرد و گفت: وی اکنون در زندان بسر می‌برد.

خبرگزاری قوه قضاییه به سند دیگری دست یافته است که مبنی بر آن نه تنها رحیمی در خانه نبوده و مامور سرشماری براساس قانون، بعلت عدم حضور خانواده معاون اول دولت دهم، اطلاعیه خانوار غایب روی درب منزل رحیمی نصب میکند.

 

چه کسی درب منزل رحیمی را روی مامور سرشماری قلابی باز کرد؟

یک خبرسازی و تبلیغاتی که هدف آن فضاسازی رسانه ای از هیچ بوده است.

948 نمایش

نظر دادن