تاریخ انتشار: جمعه, 16 مهر 1395 ساعت 17:09

جزئیات درگیری نیروهای سپاه با عناصر پژاک

عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات درگیری نیروهای سپاه استان کرمانشاه با اعضای گروهک تروریستی پژاک، گفت: امنیت کامل در استان کرمانشاه با تلاش نیروهای نظامی و مردمی برقرار است.

به گزارش میزان، سید قاسم جاسمی در خصوص درگیری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای گروهک تروریستی پژاک در کرمانشاه، اظهار داشت: چند روز پیش تیمی ۱۲ نفره از نیروهای پژاک با قصد انجام عملیات‌های تروریستی وارد استان کرمانشاه شده بودند که با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران حضرت نبی اکرم( ص)، تیپ انصار الرسول و نیروهای مردمی، کانون گروه تروریستی شناسایی شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس بیان کرد: این تیم ۱۲ نفره پژاک بدون اینکه حتی یک نفر از آن‌ها بتواند فرار کند مورد هدف نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و همه آن‌ها به هلاکت رسیدند و تنها ۳ نفر از نیروهای خودی به صورت سطحی مجروح شدند.

عضو ‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روند در دستور نیروهای دشمن قرار دارد که با تحریک نیروهایی مانند داعش و پژاک، آن‌ها را به عمق کشور راهی کند، ادامه داد: این حربه دشمن با هوشیاری نیروهای رزمنده، پاسدار، بسیجی و بومی در نطفه خفه شد.

جاسمی با بیان اینکه نیروهای نظامی و مردمی حاضر در استان کرمانشاه اجازه نخواهند داد این استان که بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، بر آن خدشه‌ای وارد شود، به خبرگزاری "خانه ملت" متذکر شد: چنین موضوعاتی به این معنا نیست که استان کرمانشاه فاقد امنیت لازم است بلکه به لطف خدا و تلاش نیروهای رزمنده و مردمی امنیت استان کرمانشاه به صورت کامل برقرار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: درگیری بین نیروهای خودی با تیم ۱۲ نفره پژاک در منطقه مرزی ثلاث باباجانی اتفاق افتاده بود که بعد از تمرکز تیم ۱۲ نفره، همه آن‌ها به هلاکت رسیدند.

1345 نمایش

نظر دادن