تاریخ انتشار: جمعه, 09 مهر 1395 ساعت 18:25

امام جمعه خرم آباد: بیانات اخیر رهبری یک فتنه بزرگ و خطر داخلی را خنثی کرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری یک فتنه بزرگ و خطر داخلی را خنثی کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «سید احمدمیرعمادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مصلحت مردم و انقلاب را در نظر گرفته و مانع دو دستگی و تفرقه در کشور شده است.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب همبستگی اجتماعی، همدلی و مصلحت کشور را مهم دانسته و با دوراندیشی توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند و بر فتنه‌های داخلی آگاه و آنان را برطرف می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین، تصریح کرد: یکی از جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک‌کشی است که استکبار جهانی بر روی این جنایات سرپوش می‌گذارد.

میرعمادی اضافه کرد: امروزه یکی از جنایات بزرگی که توسط رژیم صهیونیستی و آل سعود صورت می‌گیرد، کودک‌کشی بوده که در فلسطین و یمن اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به سکوت رهبران کشورهای اسلامی در این زمینه، افزود: آل‌سعود صدها کودک بی‌گناه را در یمن قتل عام کرده و استکبار جهانی بر این جنایات سرپوش می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهوری در سازمان ملل و موضع‌گیری انقلابی علیه آل‌سعود و رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده اما آمریکا با بدعهدی خود هنوز اقدامی را انجام نداده است.

میرعمادی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: ماه محرم ماه حزن و اندوه و ابراز عشق و محبت مردم به ائمه اطهار است.

وی اضافه کرد: فلسفه عزاداری برای سیدالشهدا چیزی جز محبت و معرفت نبوده و از مسئولان هیئت‌های مذهبی تقاضا داریم که در مراسم از مبلغان دینی و منبر برای آگاهی بیشتر مردم با مسایل دینی استفاده کنند.

امام جمعه خرم‌آباد هم‌چنین با اشاره به هفته نیروی انتطامی، خاطرنشان کرد: ناجا یک نیروی مقتدر، توانمند و حاضر در صحنه است.

میرعمادی افزود: استمرار نظم و امنیت در جمهوری اسلامی مدیون ایثار و اقتدار نیروی انتظامی بوده و علی‌رغم توطئه فراوان دشمنان علیه نظام اسلامی، این نظام، مقتدر و توانمند است.

وی یادآور شد: از نظر مقام معظم رهبری ویژگی‌های ناجا برخورداری از عزت و اقتدار، خدمت به مردم، آسایش برای مردم، درستکاری و امانتداری بوده و قشری که چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، نیروی انتظامی است.

820 نمایش

نظر دادن