تاریخ انتشار: جمعه, 09 مهر 1395 ساعت 18:20

نقوی حسینی: احمدی‌نژاد یکی از گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات 96 بود!

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی‌نژاد یکی از گزینه‌های اصولگرایان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 96 بود، گفت: هیچ آشفتگی در اردوگاه اصولگرایان وجود ندارد و قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری به وحدت می‌رسند.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آنا، درباره وضعیت جبهه اصولگرایی بعد از توصیه مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد برای شرکت نکردن در انتخابات اظهار کرد: هیچ آشفتگی وجود ندارد و اصولگرایان قطعا به وحدت می‌رسند چون یکی از افرادی که در مظان کاندیداتوری اصولگرایان قرار داشت، آقای دکتر احمدی‌نژاد بود.

وی افزود: ما هم تأکید داریم که آنچه مقام معظم رهبری نسبت به انجام آن توصیه کردند، عمل شود، چون این شاخص اصولگرایی است. بنابراین یکی از افراد ایشان بوده و افراد دیگری هم هستند که در مظان کاندیداتوری قرار دارند و اصولگرایان تلاش می‌کنند این‌ها را پای میز مذاکره بنشانند تا گفت‌وگو کنند و در نهایت به یک اجماع و کاندیدای واحد برسند.

نقوی حسینی تأکید کرد: ما تا به حال با هیچ شخصی درباره انتخابات صحبت نداشته‌ایم و برنامه و نشستی هم برگزار نکردیم. در حال حاضر گروه‌های اصولگرا در حال ارزیابی افراد هستند چون هنوز فصل انتخابات فرا نرسیده است. افراد هم ارزیابی و رایزنی‌های خود را انجام می‌دهند. به طور مثال آقای محسن رضایی اعلام کرده که کاندیدا نمی‌شود و از طرفی ممکن است کاندیداهای جدیدی وارد عرصه شوند.

نماینده ورامین تصریح کرد:‌ به عنوان یک نماینده‌ای که با مردم ارتباط دارد و خود را نماینده کف خیابان می‌دانم، اعلام می‌کنم که جامعه آمادگی دارد از آقای روحانی عبور کند. هر کسی می‌تواند رأی بگیرد ولی مسئله‌ این است که اجماعی صورت بگیرد. اگر گروه‌های اصولگرا اجماع داشته باشند حتما به موفقیت می‌رسند.

916 نمایش

نظر دادن