تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 ساعت 13:11

پشت پرده خشم وزیر؛ درخواست ۱۵ میلیاردی کی روش از معاون رییس جمهور!

صحبت های اخیر وزیر ورزش و جوانان و اعلام این موضوع که قصد رفتننموده، پشت پرده هایی را نیز دارد که یکی از آنها حالا افشا شده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ۲۴ آنلاین، صحبت های اخیر محمود گودرزی که بازتاب هایفراوانی نیز داشته است ریشه در دلخوری های او از برخی مسایل دارد؛ مسایلی که وی فعلا نمی خواهد با رسانه ای کردن آنها آتش ایجاد شده را شعله سازد.

وزیر در مصاحبه اخیر خود در لفافه به مشکلات مالی وزارتخانه تحت اختیارش اشاره کرده و که برخی از پروژه های آن به دلیل نرسیدن بودجه از سوی دولت نیمه کاره مانده است.

بزرگترین دغدغه این وزیر مشکلات مالی است که روز به روز بیشتر هم می شود اما در کنار این مسئله برخی اقدامات نیز او را از ادامه کار در راس ورزش ایران منصرف نموده است و بر این نظر است که عده ای خواسته و یا ناخواسته سعی در تضعیف وی دارند.

یکی از ماجراهای عجیبی که اخیرا در ورزش ایران رخ داده و کسی از آن مطلع نشده است و البته یکی از علت های دلخوری این روزهای وزیر محسوب می شود، به حضور چند هفته قبل معاون اول رییس جمهور در تمرینتیم ملی فوتبال بر می گردد؛ حضوری که برخی اتفاقات زیر پوستی آن به شدت گودرزی را شاکی کرد.

داستان از این قرار است که در حاشیه آن حضور، کی روش خواستار گفت و گوی خصوصی با جهانگیری شد و وقتی با این خواسته وی موافقت نشد در جمع چند تن از مسئولان ورزش، از معاون رییس جمهور مبلغ ۱۵ میلیارد تومان خواستار شد تا هزینه تدارکات تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی شود.

جهانگیری که در عمل انجام شده قرار گرفته بود با مبلغ مورد نظر کی روش موافقت نکرد اما دستور پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان را صادر کرد؛ مبلغی که فدراسیون نشینان می گویند هنوز نرسیده و متظر آن هستند.

اما این پایان ماجرا نبود و بلافاصله پس از این اتفاق به وزیر خبر رسید که کمک دولتی به تیم ملی درواقع به کسر کردن بودجه وزارت انجامیده است و با نظر معاون رییس جمهوری، مبلغ اهدایی به فدراسیون فوتبال، از بودجه وزارت ورزش و جوانان کسر شده است.

گودرزی در اولین اقدام ناراحتی خود را به مقامات بالادستی بروز داد اما وقتی این اتفاق را در کنار دیگر مسایل رخ داده قبل از المپیک گذاشت، این احساس را کرد که برخی در دولت در صدد تضعیف او هستند و به همین دلیل در مصاحبه اخیرش ساز جدایی کوک کرد.

حالا باید دید این بحث جدایی او از بدنه ورزش ایران در واقع سیاستمدارانه بوده و می خواسته دلخوری خود را به گوش مخالفانش در دولت برساند یا اینکه واقعا خیال رفتن دارد؛ برای رسیدن به این باید چند ماهی صبر کرد.

1006 نمایش

نظر دادن