تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1395 ساعت 10:36

اخبار ضد و نقیض از تیراندازی در فرودگاه لس آنجلس

منابع خبری از وقوع تیراندازی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس خبر داده اند. پلیس فرودگاه گفته در حال جست‌وجوی فرودگاه است و مبادی ورودی و خروجی ترمینال مرکزی مسدود شده است.  

به گزارش آنا به نقل از رویترز، پلیس فرودگاه لس آنجلس اواخر روز یکشنبه به وقت محلی در توییتر خود اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد گزارش‌های تایید نشده در مورد تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس است. مقامات فرودگاه مبادی ورودی و خروجی ترمینال مرکزی را بسته‌اند.

پلیس فرودگاه در دومین توییت خود اعلام کرد در حال جست‌وجوی فرودگاه است و همه اقدامات احتیاطی انجام شده است تا از امنیت مردمی که در فرودگاه حضور دارند اطمینان حاصل شود. پلیس از مسافران و افراد حاضر در فرودگاه خواسته خونسردی خود را حفظ کنند.

فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس نیز در توییتر خود اعلام کرد که مبادی ورودی و خروجی منطقه ترمینال مرکزی بسته شده است و به مسافران توصیه می‌کند برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها با ایرلاین های مربوطه تماس بگیرند.

این در حالی است که پلیس در آخرین اظهارنظر در خصوص حادثه فرودگاه لس آنجلس اعلام کرده که شلیک در این فرودگاه صحت ندارد و فقط صدای بلندی که منشاء آن هنوز مشخص نشده است باعث واهمه مسافران حاضر در ترمینال فرودگاه شده است.

برخی مسافران که در حال فرار از ترمینال فرودگاه بوده‌اند به خبرنگار فاکس‌نیوز گفته‌اند که صدایی که شنیده‌اند دقیقا مشابه صدای تیراندازی است.

371 نمایش

نظر دادن