تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 مرداد 1395 ساعت 12:00

کریمی، رضاییان را پرسپولیسی می‌کند؟ +عکس

ماجرای اینستاگرام هم وارد فاز جالب خود شده است و بعد از اینکه رامین رضاییان با ترک پرسپولیس توسط علی کریمی آنفالو شد اکنون با فسخ قراردادش با تیم ریزه اسپور دوباره توسط جادوگر فالو شده است.

به گزارش آخرین نیوز، علی کریمی که رابطه خوبی با رامین رضاییان داشت و مدافع راست ملی پوش پرسپولیس بارها از علاقه شدید خود به جادوگر خبر داده بود بار دیگر این بازیکن را فالو کرد تا نسبت به بازگشت او واکنش نشان دهد. علی کریمی بعد از اینکه رضاییان در اتفاقی عجیب راهی ترکیه و تیم ریزه اسپور شد این بازیکن را آنفالو کرد و در ادامه اکنون با بازگشتش رضاییان به ایران او را بار دیگر جزو دوستان اینستاگرامی اش قرار داده تا اینگونه به او چراغ سبز نشان دهد.

همچنین علی کریمی که رابطه گرمی نیز با برانکو ایوانکوویچ دارد، در آستانه دیدار این تیم برابر فولاد در اردوی سرخپوشان حاضر شد.

بازیکن محبوب پرسپولیسی ها که جزو اسطوره های این تیم محسوب می شود در حالی که در درگیری لفظی و رسانه ای بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ حامی سرمربی کروات پرسپولیس شده بود، با حضور در اردوی این تیم پیش از بازی برابر فولاد خوزستان به حمایت مجدد از این تیم پرداخت.

شماره هشت سابق و محبوب پرسپولیسی ها که با استقبال برانکو ایوانکوویچ نیز همراه شده بود ساعاتی را در هتل این تیم گذراند و با سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت.

از جزئیات گفتگوی خصوصی برانکو و کریمی خبری در دست نیست؛ اما با توجه به اینکه علی کریمی در اینستاگرام چراغ سبز به رضاییان نشان داده، احتمال اینکه علی کریمی برای پادرمیانی به دیدار برانکو رفته باشد، بالاست.

پرسپولیس امروز و از ساعت 20:45 دقیقه به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

1471 نمایش

نظر دادن