تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 مرداد 1395 ساعت 09:20

نوزادم را 10 میلیون تومان می‌فروشم!

زن معتاد که می‌خواست نوزاد یک ماهه‌اش را بفروشد، ناکام ماند و این کودک تحویل اداره بهزیستی شد.

زهره، مادر فاطمه است. مادر21 ساله‌ای که تنها 30 روز برای نوزادش مادری کرده و سرانجام به این نتیجه رسیده که توان نگهداری از فرزندش را ندارد.

او به تریاک و هروئین اعتیاد دارد و در کنار آن، متادون نیز مصرف می‌کند. وی بتازگی وارد یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شده بود. به طور کلی زهره هیچ‌گاه مادر خوبی برای فاطمه نبوده و آن زمان که می‌خواسته او را بفروشد نیز به تنها چیزی که فکر نکرده، دخترش بوده است.

این زن در این‌باره می‌گوید: چون سن کمی دارم، نمی‌توانم مادر خوبی برای فاطمه باشم و بهتر است فرد دیگری از او مراقبت کند. در همان روزهای ابتدایی تولد نوزادم تلاش کردم او را ده میلیون تومان بفروشم، اما نتوانستم. با کمک مددکاران، نوزادم تحویل سازمان بهزیستی شد.

رقیه موسوی، مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در این‌باره به میزان گفت: زهره در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران نوزاد خود را به دنیا می‌آورد و چون معتاد بوده و نوزاد او نیز معتاد به دنیا آمده بود، به موسسه ما معرفی شد. بعد از گفت‌وگو با این زن معتاد، متوجه شدیم او قصد دارد نوزاد خود را بفروشد. او فردی را نیز پیدا کرده بود که نوزاد را به مبلغ 10 میلیون تومان از او بخرد.

وی افزود: شوهر این زن نیز معتاد بوده و در کمپ ترک اعتیاد بستری است. با توجه به این‌که این زن تمایلی برای نگهداری از نوزادش را نداشت و طبق گفته خودش از خانواده‌اش طرد شده و با فرار از خانه به تهران آمده، طی هماهنگی با کلانتری 132 نبرد، این نوزاد به شیرخوارگاه آمنه منتقل شد.

994 نمایش

نظر دادن