تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 تیر 1395 ساعت 19:33

حریق گسترده انبار نفتی در جنوب تهران

سخنگوی آتش نشانی تهران از حریق گسترده در چند انبار مواد نفتی در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفت جانی و مصدوم نداشته اما خسارت مالی زیادی بر جا گذاشته است.

جلال ملکی در گفت و گو با آنا ، در خصوص حریق انبار نفت گفت: ساعت 16:03 دقیقه امروز حریق در یک انبار مواد نفتی به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. به دنبال این خبر 4 ایستگاه مستقیم و 3 ایستگاه به صورت آماده باش در اطراف محل آتش سوزی حاضر شدند. 10 خودروی پشتیبانی به همراه سه خودروی تنفسی راهی محل حادثه در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران – قم نرسیده به واوان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک انبار نگهداری از مواد نفتی است که داخل آن بشکه‌های تینر نگهداری می‌شود، اظهار کرد: انبار حدود 15 هزار متر بود و سه سوله که هر کدام 2 هزار متر بودند دچار حریق شده بودند. تینر و مواد اشتعالزا، هم داخل و هم بیرون سوله ها قرار داشتند. عملیات برای اطفای حریق آغاز شد و درحال حاضر حریق در کنترل است.

ملکی با بیان اینکه شدت حریق به حدی است که شعله‌های آتش و دود برخاسته از آن تا شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده است، گفت: عملیات آتش نشانان همچنان ادامه دارد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشته اما خسارات مالی زیادی به بار آورده است.

به گفته وی با اطفای کامل حریق کارشناسان مربوطه در محل حاضر خواهند شد و علت حادثه را بررسی خواهند کرد.

831 نمایش

نظر دادن