تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 تیر 1395 ساعت 15:21

زنی که سرکرده گروه سارقان تهران بود +تصاویر

زنی که سرکرده باند سرقت از منازل غرب تهران بود پس از دستگیری به 2 سال اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: 5 اردبیشهت ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 133 شهرزیبا به مأمورین اعلام کرد که خدمتکار منزلش بهمراه دو مرد جوان ، قسمتی از اموال منزلش به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان را سرقت کردند .

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از حدود دو سال پیش ، خانم جوانی بنام نگار به عنوان خدمتکار در منزل بنده مشغول بکار شد و طی این مدت هیچ مشکلی با ایشان نداشتیم و همین موضوع باعث اعتماد کامل بنده و اعضای خانواده بنده به ایشان شده بود " .

گروه سارقان

مالباخته در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه سرقت اموال منزلش توسط خدمتکار منزلش به کارآگاهان گفت : " پنجم اردبیشهت ماه 95 ، داخل اتاق مشغول بکار بودم که خانم "نگار . ق" یک لیوان آبمیوه برایم آورد ؛ به محض نوشیدن آبمیوه ، دچار سردردِ شدید و سرگیجه شدم ؛ در همین زمان دو نفر آقا وارد منزل شدند و پس از بستن دست و پای بنده ، اموالی از قبل وجوه نقد ، اوراق بهادار ، وجه نقد و ... را به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان را سرقت کرده و از محل متواری شدند " .  

دستگیری متهمین :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت "نگار. ق" (25 ساله ) در منطقه خزانه شده ، با مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که "نگار. ق" همزمان با سرقت از این محل متواری شده است ؛ در ادامه ی تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "نگار . ق" از چندی پیش با فردی بنام "علی . گ" آشنا و بنا بر اطلاعات بدست آمده قصد ازدواج با یکدیگر را دارند .

گروه سارقان

با شناسایی "علی . گ" ( 32 ساله ) ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که وی شخصا در سرقت حضور داشته که بلافاصله محل کار "علی . گ" در رستورانی در محدوده بزرگراه شهید حقانی به عنوان پیک موتوری شناسایی ، 21 اردبیشهت ماه دستگیر و در ادامه با شناسایی محل سکونتش در منطقه خزانه و بازرسی از آن تمامی اموال سرقت شده از منزل مالباخته کشف و توقیف شد .

با اعتراف "علی . گ "به مشارکت یکی از دوستانش بنام "احسان . ب" ( 36 ساله ) در انجام سرقت ، احسان نیز در محدوده میدان امام حسین (ع) دستگیر و پس از مواجه حضوری با "علی . گ" و اطلاع از اعتراف صریح همدستش ، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف کرد ؛ سرانجام "نگار . ق" نیز به عنوان طراح اصلی سرقت ، در 27 اردبیهشت ماه دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد .

اعترافات سرکرده گروه :
"نگار . ق" به عنوان سرکرده گروه و طراح اصلی سرقت ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " از حدود دو سال پیش بعنوان خدمتکار در منزل شاکی مشغول بکار شدم و طی این مدت اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص میزان درآمد وی ، محل نگهداری طلا و جواهرات و وجوهات نقدِ داخل خانه و .... پیدا کرده بودم تا اینکه چندی پیش ، در حالیکه برای صرف غذا به رستورانی در محدوده بزرگراه [ شهید ] حقانی رفته بودم ، با علی آشنا و در ادامه به یکدیگر علاقه مند شدیم . تصمیم گرفتیم با یکدیگر ازدواج نماییم و به منظور تهیه هزینه های زندگی ، پیشنهاد سرقت از خانه آقای ... ( شاکی پرونده ) را مطرح کردم ؛ تصور بر آن بود که پول زیادی از سرقت بدست خواهیم آورد اما در زمان انجام سرقت اطلاع پیدا کردیم که تنها چند میلیون تومان بیشتر در خانه وجود ندارد که نهایتا با سرقت این مبلغ و مقداری اوراق بهادار و ... از محل فرار کردیم " .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با عنایت به کشف کلیه اموال سرقت شده و اعتراف صریح متهمین به ارتکاب سرقت ، متهمین بهمراه پرونده متشکله به مرجع محترم قضایی معرفی که هر سه نفر آنها با قرار صادره روانه زندان شدند " .

3651 نمایش

نظر دادن