تاریخ انتشار: شنبه, 05 تیر 1395 ساعت 14:53

تیتراژ پایانی «ماه عسل» به محمد علیزاده رسید

همزمان با ليالي قدر و ايام سوگواري برای أميرالمؤمنين(ع) ، «ماه عسل» تيتراژ پاياني اش را از امشب تغيير مي‌دهد و ميزبان صداي محمد عليزاده ؛ خواننده پاپ است. ملودی اين قطعه که با ترانه‌اي از عليرضا آذر در رثاي امام علي (ع) سروده شده توسط خود عليزاده ساخته شده و تنظيم آن نيز توسط شهاب اكبري انجام شده است.

آخرین نیوز : همزمان با ليالي قدر و ايام سوگواري برای أميرالمؤمنين(ع) ، «ماه عسل» تيتراژ پاياني اش را از امشب تغيير مي‌دهد و ميزبان صداي محمد عليزاده ؛ خواننده پاپ است. ملودی اين قطعه که با ترانه‌اي از عليرضا آذر در رثاي امام علي (ع) سروده شده توسط خود عليزاده ساخته شده و تنظيم آن نيز توسط شهاب اكبري انجام شده است.

اين اولين همكاري محمد عليزاده با احسان عليخاني در قاب «ماه عسل» است ، اين خواننده پيش‌تر براي ويژه برنامه سال تحويل با اين تهيه كننده و مجري همكاري كرده بود.

گفتني است مهدي يراحي براي «ماه عسل ٩٥» قطعه «نگو نگفتي» را آماده كرده بود كه اين قطعه از اداره موسيقي مجوز لازم براي پخش را دريافت نكرد و سرانجام توسط اين خواننده منتشر شد و يكي از محبوب‌ترین قطعه ها در ماه مبارك رمضان شد و در فضای مجازی با آمار بالایی توسط کاربران دانلود شد.

«ماه عسل» هرشب در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 19:15 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رود.

منبع: کانال تلگرامی برنامه ماه عسل

1192 نمایش

نظر دادن