تاریخ انتشار: جمعه, 04 تیر 1395 ساعت 11:57

مرگ 3 معتاد تهرانی بر اثر مسمومیت سربی؟

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در واکنش به خبر مرگ ۳ معتاد تهرانی بر اثر مسمومیت با سرب، این خبر را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ موردی از فوت معتادان بر اثر مسمومیت با سرب به دست ما نرسیده است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، با اشاره به آمار ارائه شده مبنی بر مرگ سه معتاد در استان تهران بر اثر مسمویت با سرب به دنبال استفاده از تریاک‌های آغشته به سرب با رد این آمار گفت: تا این لحظه هیچ موردی از فوت معتادان نه تنها در تهران بلکه در سرتاسر کشور بر اثر مسمومیت با سرب به دست ما نرسیده است.

وی با تکذیب مرگ سه معتاد تهرانی بر اثر مسمومیت با سرب گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی از مسمومیت معتادان با سرب به دنبال استفاده از تریاک آلوده به سرب به دست ما رسید ولی خوشبختانه هیچ موردی از فوت معتادان در هیچ‌یک از نقاط کشور گزارش نشده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار ارائه شده مرگ سه معتاد در استان تهران که یکی از مسئولان آن را عنوان کرده بود، اشتباه بوده است.

چندی پیش محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران از مرگ سه معتاد در این استان بر اثر مسمومیت ناشی از سرب خبر داده بود.

964 نمایش

نظر دادن