تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 خرداد 1395 ساعت 14:18

بروجردی: مجلس دهم دوقطبی است/ لاریجانی شانس اول ریاست

منتخب مردم بروجرد در مجلس دهم با اشاره به اینکه مجموعه جریان های سیاسی در کشور یکی از دو گرایش سیاسی را دارند و مجلس هم از همین قاعده تبعیت می کند گفت: حتی اگر فراکسیونی به نام مستقلین هم در مجلس دهم شکل بگیرد اعضای آن باید گرایش سیاسی داشته باشند.

علاء الدین بروجردی در گفت و گو با جام جم‌آنلاین، در مورد پیش بینی خود از فراکسیون های مجلس دهم گفت: مجلس دهم حالت دو قطبی خواهد داشت تا چند قطبی؛ یعنی فراکسیون اصلاح طلبان و مجموعه اصولگرایان، که البته ممکن است عنوان و نام اصولگراها را نداشته باشند اما به لحاظ اعتقاد به ارزش های انقلاب و جایگاه والای ولایت این مجموعه شکل گرفته و بعد از شکل گیری عنوان مناسبی را برای خود انتخاب خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه جریان های سیاسی در کشور یکی از دو گرایش را دارند مجلس هم از همین قاعده تبعیت می کند و حتی اگر فراکسیونی به نام مستقلین هم در مجلس دهم شکل بگیرد اعضای آن باید گرایش سیاسی داشته باشند.

به گفته رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، جامعه و مردم ما سیاسی هستند و فارغ از دیدگاه سیاسی نمی توان مجموعه ای را در مجلس به تصویر کشید و این مسئله دور از واقعیت است.

منتخب مردم بروجرد در مجلس دهم در مورد ریاست مجلس دهم نیز گفت: همچنان آقای لاریجانی از شانس بالاتری برای ریاست مجلس برخوردار است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

646 نمایش

نظر دادن