تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 ساعت 10:53

طعنه تابش به اصولگرایان بازنده در انتخابات

اگر اصولگرایان در دور نخست هم هنوز درخصوص رای مردم و معنای این رای به باور دقیقی نرسیدند، پیروزی خیره‌کننده اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات آن‌ها را به این باور رسانده که مردم عملکردهای تندروانه را نقض می‌کنند و طالب شعارهایی هستند که از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان عنوان شده و امیدوارم در مجلس دهم موفق شویم که این شعارها را محقق سازیم.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از نامه، محمدرضا تابش همچنین با تاکید بر معنای روشن رای مردم در 7 اسفند 94 و 10 اردیبهشت 95، یادآور شد: امیدوارم اصولگرایان از این عدم اقبال مردم درس بگیرند و میدان‌داری جریان اصولگرایی را به افرادی معتدل، کارآمد، منطقی و ملی بسپارند و عرصه را به افراد افراطی که جایگاهی نزد مردم ندارند، نسپارند.

او گفت: این درست نیست که اصولگرایان از این پس همچنان از مواضعی که ازسوی مردم طرد شده، به تحلیل و اخذ موضع درخصوص مسائل سیاسی و غیرسیاسی کشور بپردازند.

تابش پیشنهاد کرد: بهتر است اصولگرایان با تشکیل مجلس در سایه، نظاره‌گر اقدام‌هایی که ازسوی مجلس دهم و دولت انجام می‌شود، باشند و با نقدهای منطقی و پیشنهادهایی که مطرح می‌کنند به انجام امور یاری برسانند. اگر اصولگرایان به اصولی پایبند هستند، باید فضا را به سمتی پیش ببرند که منجر به پیشرفت و اعتلای کشور و مردم باشد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

670 نمایش

نظر دادن