تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 ارديبهشت 1395 ساعت 18:30

خانم موتورسوار در مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خانم موتورسوار فاقد گواهینامه در مشهد دستگیر شد.

تسنیم: سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به تصادف سارقان یک خودروی پراید در خیابان مصلی اظهار داشت: ساعت 3 بامداد روز گذشته تیم گشتی کلانتری 17 مشهد متوجه برخورد خودروی پراید با جدول در محدوده خیابان مصلی شده و سبب تجمع مردم شده بود که به محض توفف خودروی کلانتری، فردی که زیر یک دستگاه کامیون پنهان شده بود، پا به فرار گذاشت.

وی افزود: فرد فراری که جوانی 23 ساله بوده و محمد نام دارد سابق کیفری داشته و پس از بازرسی، پایپ استعمال مواد مخدر، یک ضبط خودرو، یک قفل، یک قبضه چاقو و یک دستگاه تلفن همراه از وی کشف شد.

امیدوار با اشاره به اینکه پس از ورود متهم به کلانتری، چهره وی توسط فردی مال باخته که برای پیگیری سرقت خودروی خود به آنجا مراجعه کرده بود، شناسایی شد، ادامه داد: براساس بیانات مال باخته، وی سه نفر را در همان حوالی سوار خودرو خود کرده و دقایقی بعد فرد چهارم نیز به جمع اضافه شده و سپس در محل چهارراه گاراژدارها یک نفر چاقویی را زیر گلوی مال باخته قرار داده و پس لز ربودن 80 هزارتونان وجه نقد و تلفن عمراه راننده وی را از ماشبن بیرون انداخته و خودرو را به سرقت بردند.

رئیس پلیس راهور هراسان رضوی تصریح کرد: متهم پس از بازجویی اعتراف کرد که پس از سرقت خودرو با سه نفر از همدستانش در حال فرار بوده که تصادف می‌کنند، همدستانش فرار کرده اما متهم به دلیل تجمع جمعیت موفق به فرار نشده و زیر کامیون پنهان می‌شود که توسط نیروهای پلیس دستگیر می‌شود.

امیدوار با اشاره به وقوع سرقت‌های مشابه گفت: تحقیقات پلیس ادامه داد و سرهنگ محمد بوستانی مسئولیت پیگیری آن را برعهده دارند همچنین شهروندان درصورت مشاهده موارد مشابه به کلانتری 17 می‌توانند مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم از سوار کردن مسافرانی که پیشنهاد کرایه نامتعارف بصورت دربست برای مسیر مناطق حاشیه شهر را پیشنهاد می‌دهند، خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین با اشاره به دستگیری دختر جوان موتورسوار در منطقه الهیه مشهد اظهار داشت: تیم گشتی کلانتری الهیه در ساعت 15 روز گذشته یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کرده که دختر19 ساله راننده موتور و مردی 29 ساله سرنشین آن بود.

وی افزود: سرنشینان موتور مدارک شناسایی به ویژه گواهی‌نامه به همراه نداشتند و پس از پرس‌وجو مشخص شد مالک موتور سیکلت نیز شخص دیگری است‌.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2176 نمایش

نظر دادن