تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 ارديبهشت 1395 ساعت 11:39

گزینه احتمالی جایگزینی امیرعبدالهیان: این‌ها شایعات راهرویی است

محمدایرانی معتقد است اخبار منتشر شده درباره رفتن امیرعبداللهیان از معاونت عربی آفریقایی صحت ندارد و این شنیده ها شایعات راهرویی است.

به گزارش نامه‌نیوز، زمزمه های رفتن «حسین امیرعبدالهیان» از معاونت عربی-آفریقایی وزارت امور خارجه شنیده می شود و گفه شده است که در آینده نزدیک این جابجایی رخ خواهد داد.

شنیده شده است که امیرعبدالهیان برای سمت جدید خود به عنوان سفیر جدید ایران در پایتخت عمان به زودی عازم مسقط خواهد شد.

بر این اساس، سه نفر به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی امیرعبدالهیان نام برده شده‌اند،" محمدایرانی،سفیرسابق ایران در لبنان" "حسین جابری انصاری، سخنگوی فعلی وزارت خارجه " و "سیدمحمدصدر،معاون عربی- آفریقایی وزارت خارجه اصلاحات".

در همین رابطه محمد ایرانی که به عنوان یکی از گزینه های احتمالی این سمت است در گفتگو با نامه نیوز گفت: تغییر در مناصب وزارت خارجه بسیار طبیعی ولازم است؛ این موضوع بسیار طبیعی است و در همه جا این تغییرات رخ می‌دهد.

وی همچنین ادامه داد: در خصوص گزینه‌های مطرح شده باید گفت این‌ها شایعاتی بیش نیست، تصمیمات نهایی با دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان است .

سفیر اسبق ایران در لبنان با شایعات خواندن این موارد گفت: هیچ چیز قطعی نشده و این موارد شایعات راهرویی است. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه تصمیماتی گرفته می‌شود.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

907 نمایش

نظر دادن