تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 فروردين 1395 ساعت 19:08

جزئیات دیدار ۳ساعته زنجانی و وکیلش در اوین

بابک زنجانی دیروز به مدت ۳ ساعت با وکیل خود در زندان اوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، چهاردهم فروردین ماه بود که خبری منتشر شد با عنوان ابلاغ حکم دادگاه به متهم پرونده فساد نفتی. در آن خبر آمده بود که قرار است 16 فروردین ماه وکیل بابک زنجانی به دادگاه انقلاب برود و حکم به وی ابلاغ شودحکمی که در ابتدا گفته می‌شود 230 صفحه حجم دارد.

16 فروردین ماه رسول کوهپایه زاده به دادگاه انقلاب رفت و همانطور که از قبل گفته شده بود حکم به وی ابلاغ و مقرر شد نامبرده بتواند آن را مطالعه کند.

رسول کوهپایه زاده همان روز گفت حکم برخلاف آنکه تصور می شد 230 صفحه باشد ولی کمی بیش از 300 صفحه است.

وکیل بابک زنجانی با اعلام اینکه 3 تایپیست از سه‌شنبه هفته گذشته تمام وقت مشغول نوشتن متن حکم بوده‌اند گفت: نوشتن حکم به پایان رسیده است.

وی افزود: یکشنبه در آخرین لحظات وقت اداری سرانجام نوشتن کامل متن حکم به پایان رسید.

وکیل بابک زنجانی تصریح کرد: دوشنبه عصر موفق شدم با هماهنگی دادگاه و زندان با موکلم دیدارکنم.

کوهپایه زاده گفت: در این دیدار که بیش از 3 ساعت به طول انجامید مفاد رأی دادگاه به موکلم اعلام شد و به این ترتیب حکم دادگاه ابلاغ شده تلقی می‌شود.

وی درباره اینکه در این دیدار درباره چه مسائلی با موکلتان صحبت کردید گفتید بخشی از جلسه درباره حکم دادگاه صحبت کردیم و بخشی دیگر از جلسه را درباره مسائل دیگر مربوط به پرونده صحبت کردیم.

کوهپایه زاده در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به حکم صادره اعتراض داشتید یا خیر گفت: به محض اتمام نوشتن حکم قید کردیم که به حکم صادره اعتراض داریم و در مهلت قانونی لایحه اعتراضی را به دادگاه تقدیم خواهیم کرد.

به این ترتیب از 22 فروردین ماه زنجانی و موکلش 20 روز فرصت خواهند داشت تا لایحه اعتراضی خود را تقدیم کنند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2475 نمایش

نظر دادن