تاریخ انتشار: جمعه, 23 بهمن 1394 ساعت 01:48

زمان آغاز پروازهای ایرفرانس در آسمان ایران

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی از ارائه برنامه پروازی شرکت‌های اصلی هواپیمایی اروپایی ایرفرانس، بریتیش ایرویز و کی.ال.ام برای آغاز فعالیت مجدد خود از فروردین ۹۵ در ایران خبر داد و گفت: ایرلاین‌های خارجی و داخلی درخواست پروازهای فوق‌العاده خود را برای نوروز ارائه دادند.

خبرگزاری آنا: مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی از ارائه برنامه پروازی شرکت‌های اصلی هواپیمایی اروپایی ایرفرانس، بریتیش ایرویز و کی.ال.ام برای آغاز فعالیت مجدد خود از فروردین ۹۵ در ایران خبر داد و گفت: ایرلاین‌های خارجی و داخلی درخواست پروازهای فوق‌العاده خود را برای نوروز ارائه دادند.

حمیدرضا سیدی با اشاره بر راه‌اندازی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، کی.ال.ام. و بریتیش ایرویز از اوایل فروردین ۹۵ افزود: این شرکت‌های اروپایی در دوران تحریم پروازهای خود را متوقف کرده بودند اما با اجرای برجام مجدد درخواست فعالیت خود در ایران را ارائه دادند که از فروردین این پروازها به مقصد تهران راه‌اندازی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ایرفرانس، بریتیش ایرویز و کی.ال.ام برنامه‌های پروازی خود را به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ارائه دادند و برنامه پروازی آنها نیز نهایی شده است، اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران، شرکت بریتیش ایرویز در مسیر لندن-تهران و شرکت هواپیمایی کی.ال.ام نیز در مسیر آمستردام - تهران برنامه‌های خود را برای آغاز پروازهای خود از فروردین ۹۵ اعلام کردند. علاوه بر این شرکت هواپیمایی لوفتهانزای آلمان که فعالیت خود را از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در مسیر فرانکفورت - تهران راه‌اندازی کرده است درخواست افزایش پروازهای خود به ۷ سورتی پرواز در هفته را برای ایام فروردین ارائه داده است.

فعالیت ۳۰ ایرلاین خارجی و ۱۰ ایرلاین داخلی در فرودگاه بین‌المللی امام (ره)


مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ ایرلاین خارجی و ۱۰ ایرلاین داخلی در فرودگاه امام فعالیت دارند، افزود: توسط ۴۰ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به ۷۵ مقصد خارجی از فرودگاه بین‌المللی امام پرواز انجام می‌شود.

سیدی از افزایش ۳۰ درصدی پروازهای نوروزی نسبت به وضعیت موجود پروازها خبر داد و گفت: بر اساس تقاضاهایی که تاکنون از سوی ایرلاین‌های داخلی و خارجی برای انجام پروازهای فوق‌العاده نورزی از ۲۷ اسفند به بعد دریافت شده تقریبا روزانه ۲۳۰ پرواز فو‌ق‌العاده و برنامه‌ای برای نوروز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ثبت شده است. هم اکنون در حال هماهنگی ساعات پروازهای نوروزی بر اساس منابع موجود فرودگاه از قبیل محل پارک هواپیما، تعداد کانترهای پذیرش مسافر و ظرفیت مسافران هستیم.


http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

900 نمایش

نظر دادن