تاریخ انتشار: پنج شنبه, 22 بهمن 1394 ساعت 11:39

راهپیمائی 22 بهمن با رنگ تبلیغات انتخاباتی

راهپیمائی یوم الله ۲۲بهمن امسال همزمان شده است با آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از این رو بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبرگان مجلس در طول مسیر راهپیمائی دیده می شود.

بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبرگان مجلس در جایگاه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نصب شده است.

به گزارش مهر بسیج دانشگاه شریف هم اقدام به نصب دیوار آزاد با موضوع «چه کسی باید به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه یابد؟» کرده است و راهپیمایان ۲۲ بهمن نظرات خود در این خصوص را در بنری که نصب شده، یادداشت می‌کنند.

علاوه بر این بسیج دانشگاه شریف برای طوماری امضا جمع می‌کند که بر اساس آن راهپیمایان تهران خواستار شفاف‌سازی عملکرد مالی نمایندگان و همچنین هزینه‌های انتخاباتی آنها شدند.

تاکنون جمع زیادی از راهپیمایان تهرانی این طومار را امضا کرده‌اند.

بسیج دانشگاه شریف همچنین نشریه دانشجویی را در میان راهپیمایان تهرانی توزیع می‌کند که در آن نسبت به واردات با استفاده از پول‌های آزاد شده ناشی از رفع تحریم‌ها از فرانسه، انتقاد و تاکید شده است که نخست‌وزیر فرانسه به دنبال اشتغال جوانان ایران نیست.

در نشریه دیگری نیز به موضوع «آیا منحرفین از خط امام شایسته حضور در مجلس خبرگان هستند؟» با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) تاکید شده است که کسانی که از خط امام منحرف شده‌اند و به نظرات شورای نگهبان اعتراض می‌کنند، شایسته حضور در مجلس خبرگان نیستند.

علاوه بر این بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با توزیع نشریه‌ای در میان مردم، هشدارهایی را در خصوص نفوذ موریانه‌ای در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعلام کرده است.

در بخش دیگری از این نشریه تاکید شده است بدون شک افراد نفوذی در مجلس شورای اسلامی می‌توانند با انواع حقه‌بازی، جناح‌بازی و لابی‌گری، طرح‌های غیراسلامی را پیشنهاد داده و حتی به تصویب هم برسانند.

همچنین در این نشریه از رواج مرض تجمل‌گرایی انتقاد شده است و با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) تاکید شده است که طبقه محروم در ازای خدمت جز از خدا، از کس دیگری چیزی نمی‌خواهد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

851 نمایش

نظر دادن